IPTV

Модератор: Support

IPTV

Повідомлення alena10 » 22 лютого 2020, 21:02

Ну и как смотреть? Деньги заплачены!
alena10
Аватар користувача
Користувач
 
Повідомлення: 82
З нами з: 02 квітня 2010, 18:21
Звідки: Чернигов

Re: IPTV

Повідомлення Earthman » 23 лютого 2020, 13:21

Добрый день!
Воспользуйтесь инструкциями по ссылке http://help.osnova.tv/help/iptv/start для настройки приложений и списка телеканалов. Также, Вы можете обратиться к нам (http://about.osnova.tv/page/Kontaktyi - по телефону, вайберу или электронной почте), сообщив полный адрес подключения к услугам, для более детальной консультации.
Earthman
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 337
З нами з: 06 березня 2016, 20:02

Re: IPTV

Повідомлення Anatoliy » 06 вересня 2021, 01:28

ето же каким криворуким нужно быть что б такой плейлист сделать, перепишите не позортесь хотя б поделили по групам, за шо вы деньги берете бесплатные плей листы лучше написаны чем ваш за 55 грн в месяц. срамота
Anatoliy
Новачок
 
Повідомлення: 2
З нами з: 16 лютого 2021, 01:17

Re: IPTV

Повідомлення Malfrida » 06 вересня 2021, 09:22

Anatoliy написав:ето же каким криворуким нужно быть что б такой плейлист сделать, перепишите не позортесь хотя б поделили по групам, за шо вы деньги берете бесплатные плей листы лучше написаны чем ваш за 55 грн в месяц. срамота

Доброго ранку, Anatoliy.
Дякуємо, що звернули увагу. Ваше побажання ми передамо системному адміністратору.
Також хочу звернути Вашу увагу на те, що в IPTV-плеєрі канали можна додавати в окремий список (улюблені, обрані, мої канали, тощо).
Служба технічної підтримки
Кабельний оператор ОСНОВА™
тел.: +38 (0462) 600-500
моб.: +38 (095) 285-0103
моб.: +38 (093) 304-8899
Malfrida
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 126
З нами з: 18 червня 2014, 12:48

Re: IPTV

Повідомлення gazik1 » 06 листопада 2021, 08:16

А что случилось с IPTV не один телеканал не работает?
gazik1
Новачок
 
Повідомлення: 37
З нами з: 01 вересня 2017, 09:04

Re: IPTV

Повідомлення Earthman » 06 листопада 2021, 09:18

Добрий день, gazik1!
Наші співробітники зв'яжуться з Вами для детальної діагностики та усунення можливих несправностей.
Earthman
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 337
З нами з: 06 березня 2016, 20:02


Повернутись до Питання за якістю послуг

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей

cron