Нет подключения к сети

Модератор: Support

Нет подключения к сети

Повідомлення Ejeek16 » 30 квітня 2021, 10:31

Здравствуйте! Нет подключения, в мобильном пишет "доступ запрещён". Ул.Коцюбинского, 2
Ejeek16
Новачок
 
Повідомлення: 10
З нами з: 12 вересня 2016, 08:56

Re: Нет подключения к сети

Повідомлення Mr Silver » 30 квітня 2021, 11:00

Ejeek16 написав:Здравствуйте! Нет подключения, в мобильном пишет "доступ запрещён". Ул.Коцюбинского, 2

Добрий день.

Ваше звернення було опрацьоване у телефонному режимі. Несправність усунена після перезавантаження маршрутизатора шляхом вимкнення з розетки.
Mr Silver
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 201
З нами з: 20 серпня 2014, 05:19

Re: Нет подключения к сети

Повідомлення gazik1 » 01 травня 2021, 12:14

Почему с самого утра на зазе интернет пропадает?
Востаннє редагувалось gazik1 в 01 травня 2021, 12:14, всього редагувалось 1 раз.
gazik1
Новачок
 
Повідомлення: 37
З нами з: 01 вересня 2017, 09:04

Re: Нет подключения к сети

Повідомлення ljonja home29250 » 01 травня 2021, 14:13

gazik1 написав:Почему с самого утра на зазе интернет пропадает?

Та же проблема уже неделю или больше.
Пропадает утром, днем и ночью!
Проспект Мира 251
ljonja home29250
Новачок
 
Повідомлення: 3
З нами з: 01 травня 2021, 14:09

Re: Нет подключения к сети

Повідомлення Malfrida » 02 травня 2021, 13:57

gazik1 написав:Почему с самого утра на зазе интернет пропадает?

Добрий день, gazik1!
Вчора дійсно були перебої в роботі Інтернет, наші співробітники усунули неполадку приблизно після 14:00. Має все працювати.
Служба технічної підтримки
Кабельний оператор ОСНОВА™
тел.: +38 (0462) 600-500
моб.: +38 (095) 285-0103
моб.: +38 (093) 304-8899
Malfrida
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 126
З нами з: 18 червня 2014, 12:48

Re: Нет подключения к сети

Повідомлення Malfrida » 02 травня 2021, 14:02

ljonja home29250 написав:
gazik1 написав:Почему с самого утра на зазе интернет пропадает?

Та же проблема уже неделю или больше.
Пропадает утром, днем и ночью!
Проспект Мира 251

Добрий день, ljonja home29250!
Вчора дійсно були перебої в роботі Інтернет, наші співробітники усунули неполадку приблизно після 14:00. Якщо за Вашою адресою неполадка в роботі послуги спостерігалася до цього та спостерігається зараз, то бажано перевірити роботу без участі роутера (напряму).
Востаннє редагувалось Mr Silver в 03 травня 2021, 11:53, всього редагувалось 1 раз.
Служба технічної підтримки
Кабельний оператор ОСНОВА™
тел.: +38 (0462) 600-500
моб.: +38 (095) 285-0103
моб.: +38 (093) 304-8899
Malfrida
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 126
З нами з: 18 червня 2014, 12:48


Повернутись до Питання - відповідь

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей

cron