Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Модератор: Support

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Malfrida » 11 серпня 2021, 10:17

Сервіс Основа Бонус полагодили, все працює. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Служба технічної підтримки
Кабельний оператор ОСНОВА™
тел.: +38 (0462) 600-500
моб.: +38 (095) 285-0103
моб.: +38 (093) 304-8899
Malfrida
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 126
З нами з: 18 червня 2014, 12:48

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення zeka1991 » 11 серпня 2021, 12:41

Доброго дня.
04.08 сплатив за підключення (Привокзальна 11), але з підключенням виникли проблеми, диспетчер сказала. що будуть додатково вивчати технічну можливість. Чи є якийсь результат ?
Ще одне не скромне питання)
Ви підключаєте декілька абонентів на одну onu ? Які плюси такого рішення крім економії для провайдера ?))
zeka1991
Новачок
 
Повідомлення: 6
З нами з: 18 липня 2014, 13:26

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Malfrida » 11 серпня 2021, 14:39

zeka1991 написав:Доброго дня.
04.08 сплатив за підключення (Привокзальна 11), але з підключенням виникли проблеми, диспетчер сказала. що будуть додатково вивчати технічну можливість. Чи є якийсь результат ?
Ще одне не скромне питання)
Ви підключаєте декілька абонентів на одну onu ? Які плюси такого рішення крім економії для провайдера ?))

Добрий день, zeka1991!

На даний момент оплата на рахунку присутня, технічну можливість ще розглядають. Як тільки буде якась інформація, ми Вам обов'язково зателефонуємо.

На один термінал підключається тільки один абонент.
В деяких випадках, на інше обладнання, можливе підключення декількох абонентів, вартість підключення при цьому нижча (все залежить від технології підключення).
Служба технічної підтримки
Кабельний оператор ОСНОВА™
тел.: +38 (0462) 600-500
моб.: +38 (095) 285-0103
моб.: +38 (093) 304-8899
Malfrida
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 126
З нами з: 18 червня 2014, 12:48

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення zeka1991 » 14 серпня 2021, 13:36

Доброго дня.
Востаннє редагувалось zeka1991 в 09 вересня 2021, 21:22, всього редагувалось 1 раз.
zeka1991
Новачок
 
Повідомлення: 6
З нами з: 18 липня 2014, 13:26

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Earthman » 14 серпня 2021, 14:27

Добрий день, zeka1991!
Питання не нове та відповідь на нього давно відома. За загальнодоступними формулами вираховується, що при швидкості за тарифом до 100 Мбіт/с швидкість скачування торрент-кліентами буде приблизно в межах від 10,6 Мб/с до 11,2 Мб/с. І це в умовах, близьких до ідеальних, коли мережевий адаптер не використовується іншими додатками та системними службами. На скриншоті торрент-завантаження зафіксована швидкість 10,2 Мб/с, що не вказує на якісь несправності. Якщо ж Вам дійсно не вистачає цієї швидкості у торрент-завантаженнях, зверніться до якогось сервіс-центру або приватного спеціаліста для детальної діагностики мережевої активності програмного забезпечення на Вашому ПК.
Востаннє редагувалось Earthman в 15 серпня 2021, 18:58, всього редагувалось 1 раз.
Earthman
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 337
З нами з: 06 березня 2016, 20:02

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення zeka1991 » 14 серпня 2021, 22:57

Дякую за відповідь.
Востаннє редагувалось zeka1991 в 09 вересня 2021, 21:22, всього редагувалось 1 раз.
zeka1991
Новачок
 
Повідомлення: 6
З нами з: 18 липня 2014, 13:26

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Earthman » 15 серпня 2021, 14:46

Добрий день, zeka1991!
Такі зміни швидкосткі завантаження у торрент-клієнті можуть мати місце та не є ознакою якихось несправностей.
Востаннє редагувалось Earthman в 15 серпня 2021, 16:56, всього редагувалось 1 раз.
Earthman
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 337
З нами з: 06 березня 2016, 20:02

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення zeka1991 » 17 серпня 2021, 15:50

Дякую за відповідь.
Востаннє редагувалось zeka1991 в 09 вересня 2021, 21:21, всього редагувалось 2 разів.
zeka1991
Новачок
 
Повідомлення: 6
З нами з: 18 липня 2014, 13:26

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Earthman » 17 серпня 2021, 19:24

Доброго дня, zeka1991!
З цим питанням доцільніше буде звернутись в технічну підтримку гугл дикск та fex net.
Earthman
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 337
З нами з: 06 березня 2016, 20:02

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення vadimklose » 24 серпня 2021, 08:47

Подключение не защищено
Злоумышленники могут пытаться похитить ваши данные с сайта stat.osnova.tv
vadimklose
Аватар користувача
Користувач
 
Повідомлення: 56
З нами з: 26 листопада 2018, 12:20

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Malfrida » 24 серпня 2021, 09:55

vadimklose написав:Подключение не защищено
Злоумышленники могут пытаться похитить ваши данные с сайта stat.osnova.tv

Добрий ранок, vadimklose!
Дякуємо, що звернули увагу. Передамо інформацію.
(Це пов`язано із сертифікатом, строк дії якого вийшов)
Служба технічної підтримки
Кабельний оператор ОСНОВА™
тел.: +38 (0462) 600-500
моб.: +38 (095) 285-0103
моб.: +38 (093) 304-8899
Malfrida
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 126
З нами з: 18 червня 2014, 12:48

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення sumar » 24 серпня 2021, 15:52

Такі да, виправляйте!!!

Знімок екрана 2021-08-24 165026.png
sumar
Аватар користувача
Користувач
 
Повідомлення: 96
З нами з: 21 лютого 2016, 19:41

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення zakhar74 » 26 серпня 2021, 07:35

sumar написав:Такі да, виправляйте!!!

Знімок екрана 2021-08-24 165026.png

Когда обновите сертификат? Не могу счет в кабинете пополнить.
zakhar74
Аватар користувача
Новачок
 
Повідомлення: 18
З нами з: 17 листопада 2016, 17:57

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Mr Silver » 26 серпня 2021, 09:08

Шановні абоненти!

На даний момент версія сертифікату безпеки для сайту stat.osnova.tv вже застаріла і наш адміністратор зараз займається оновленням версії до актуальної. Через деякий час авторизація працюватиме у звичному режимі. А зараз, поки що, у браузері Google Chrome натисніть кнопку "Дополнительные" та оберіть "Перейти на сайт (небезопасно)". Для браузера Mozilla Firefox: натисніть кнопку "Дополнительно..." та оберіть "Принять риск и продолжить". Це стосується лише сторінки авторизації і на роботу решти сервісів сайту не впливає.

Перепрошуємо за тимчасові незручності.
Mr Silver
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 201
З нами з: 20 серпня 2014, 05:19

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення sumar » 01 вересня 2021, 01:11

1 число вже :( а з сертифікатом біда повна. Там роботи на 5 хвилин його оновити.

https://paids.osnova.tv/linknewstat.php там теж проблема, коли перекидає на оплату.
Востаннє редагувалось sumar в 01 вересня 2021, 01:18, всього редагувалось 1 раз.
sumar
Аватар користувача
Користувач
 
Повідомлення: 96
З нами з: 21 лютого 2016, 19:41

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Malfrida » 01 вересня 2021, 08:14

sumar написав:1 число вже :( а з сертифікатом біда повна. Там роботи на 5 хвилин його оновити.

https://paids.osnova.tv/linknewstat.php там теж проблема, коли перекидає на оплату.

Добрий ранок!
Сертифікат зараз на перевірці і підтвердженні. Очікуйте поновлення.
Інформацію про оплату через особовий кабінет передали адмінам.

* UPD: Сертифікат оновлений. Приносимо вибачення за доставлені незручності.
Востаннє редагувалось Malfrida в 01 вересня 2021, 09:48, всього редагувалось 1 раз.
Служба технічної підтримки
Кабельний оператор ОСНОВА™
тел.: +38 (0462) 600-500
моб.: +38 (095) 285-0103
моб.: +38 (093) 304-8899
Malfrida
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 126
З нами з: 18 червня 2014, 12:48

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Etern1ty » 10 вересня 2021, 13:09

Здравствуйте. А у вас проблемы с киви? - у меня если разлогиниться, то вся страница пустая, если залогинен, то логотип киви, 2 объявы справа сломаны - и так на всех браузерах, на телефоне ок
Etern1ty
Новачок
 
Повідомлення: 15
З нами з: 06 квітня 2020, 20:34

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Mr Silver » 10 вересня 2021, 15:27

Etern1ty написав:Здравствуйте. А у вас проблемы с киви? - у меня если разлогиниться, то вся страница пустая, если залогинен, то логотип киви, 2 объявы справа сломаны - и так на всех браузерах, на телефоне ок

Інформацію передали системному адміністратору. З'ясовуємо. Поки що відомо, що даний ресурс завантажується некоректно (перевірялося з декількох провайдерів, у тому числі - мобільний Інтернет).
Mr Silver
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 201
З нами з: 20 серпня 2014, 05:19

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення andrej_onoshko » 11 вересня 2021, 19:23

Добрый день, был пакет интернет+ЦТ за 225 грн, 06 сентября 2021 вы внесли изменения в тарифные платы, у меня уменьшилась скорость интернета до 70 Мб и уменьшилось количество каналов, пропали все каналы Футбол. Где об этом новость??? Пользователей не нужно об этом уведомлять? Ваша линия поддежки по телефону сообщила что нужно перейти на пакет Элитный за 255 грн, я согласен на повышение тарифа на 30 грн,но сделать это через ваш сайт невозможно....просто нету слов интернет провайдер с таким убогим сайтом, чтобы сменить тарифный платн нужно ногами идти в центр обслуживания абонентов и тратить время и это в наше время....почему нельзя это сделать в онлайн, у вас вообще нету развития только деградация.
andrej_onoshko
Новачок
 
Повідомлення: 2
З нами з: 11 вересня 2021, 19:17

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Earthman » 11 вересня 2021, 19:44

Добрий день, andrej_onoshko!
З питання зміни тарифу має звернутись особа на яку оформлено договір за адресою підключення до послуг. Для цього не обов'язково приходити до Центру обслуговування абонентів. Можно звернутись на номер Viber 0952850103 (тільки чат, дзвінки Viber не приймаються) та отримати консультацію щодо процедури зміни тарифу.
Earthman
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 337
З нами з: 06 березня 2016, 20:02

Поперед.Далі

Повернутись до Питання - відповідь

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 23 гостей

cron