Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Модератор: Support

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Mr Silver » 01 липня 2021, 11:17

geodez написав:Добрый день! Оплатил сегодня абонплату, в кабинете пишет, что задолженности нет. В то же время "Заблокирован доступ к ресурсам сети передачи данных". Чтобы оплатить счет пришлось к мобильному интернету подключаться.. Подскажите, пожалуйста, как быть?
з.Ы.
о/р. №589203

Добрий день, geodez.

Станом на 01.07.2021 р. послуга доступу до Інтернет за Вашим особовим рахунком була призупинена у зв'язку із заборгованістю за червень, що складала 219,00 грн. Цей борг Ви сплатили сьогодні. Однак, для автоматичного розблокування послуги Вам необхідно доплатити ще 220,00 грн - це абонплата за поточний місяць. Впродовж 15-ти хвилин після зарахування коштів послуга буде розблокована.
Mr Silver
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 201
З нами з: 20 серпня 2014, 05:19

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення kseon » 01 липня 2021, 19:05

Шановні, час слідкувати за тим, що ви пишите. Ваше повідомлення про наявну заборгованість направляє користувачів у центр обслуговування споживачів за адресою пр-т Миру 54. При всій повазі, але Вас там нема)))
kseon
Аватар користувача
Користувач
 
Повідомлення: 77
З нами з: 04 вересня 2010, 09:59

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Mr Silver » 02 липня 2021, 09:24

kseon написав:Шановні, час слідкувати за тим, що ви пишите. Ваше повідомлення про наявну заборгованість направляє користувачів у центр обслуговування споживачів за адресою пр-т Миру 54. При всій повазі, але Вас там нема)))

Доброго ранку, пане kseon!

Дякуємо за Вашу уважність. Інформацію передали відповідальному фахівцю. Найближчим часом текст повідомлення про заборгованість буде виправлено.
Mr Silver
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 201
З нами з: 20 серпня 2014, 05:19

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення kod75 » 04 липня 2021, 08:09

Зранку відсутній інтернет. Намагаюсь дозвонитись до оператора, виклик починає йти і просто скидають. Неодноразово. Це така нова послуга для клієнтів під назвою «пішовнах»?
kod75
Новачок
 
Повідомлення: 3
З нами з: 12 лютого 2012, 12:16

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Malfrida » 04 липня 2021, 08:58

kod75 написав:Зранку відсутній інтернет. Намагаюсь дозвонитись до оператора, виклик починає йти і просто скидають. Неодноразово. Це така нова послуга для клієнтів під назвою «пішовнах»?

Добрий ранок, kod75!
За Вашою адресою була несправність у під`їзді. Наразі все має працювати. Перевірте будь ласка.
Востаннє редагувалось Mr Silver в 05 липня 2021, 10:36, всього редагувалось 2 разів.
Служба технічної підтримки
Кабельний оператор ОСНОВА™
тел.: +38 (0462) 600-500
моб.: +38 (095) 285-0103
моб.: +38 (093) 304-8899
Malfrida
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 126
З нами з: 18 червня 2014, 12:48

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення A P » 22 липня 2021, 21:15

Вітаю. Щось знову не можу порозумітися з статистикою в особистому кабінеті. На 01.07., з отриманого СМС, була передплата 196 грн. Сьогодні закинув ще 195. В кабінеті вісить "даних не має". У Вас реквізити не мінялись? І як, станом на 01.06. міг з'явитися борг аж в 1грн., якщо завжди списувало з рахунку, як і було завжди рівно 195 грн. :)?
A P
Аватар користувача
Користувач
 
Повідомлення: 160
З нами з: 14 травня 2010, 22:49

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Mr Silver » 23 липня 2021, 09:50

A P написав:Вітаю. Щось знову не можу порозумітися з статистикою в особистому кабінеті. На 01.07., з отриманого СМС, була передплата 196 грн. Сьогодні закинув ще 195. В кабінеті вісить "даних не має". У Вас реквізити не мінялись? І як, станом на 01.06. міг з'явитися борг аж в 1грн., якщо завжди списувало з рахунку, як і було завжди рівно 195 грн. :)?

Доброго ранку, A P!

Відповідь щодо надходжень коштів та нарахувань абонплати надана у приватному повідомленні.
Mr Silver
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 201
З нами з: 20 серпня 2014, 05:19

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення A P » 23 липня 2021, 14:25

Mr Silver написав:Відповідь щодо надходжень коштів та нарахувань абонплати надана у приватному повідомленні.

Дякую за відповідь. Хотілось би отримувати цю інформацію в особистому кабінеті, не завдаючи вам зайвого клопоту.
A P
Аватар користувача
Користувач
 
Повідомлення: 160
З нами з: 14 травня 2010, 22:49

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення vadimklose » 01 серпня 2021, 06:50

Уже пару дней не работает "Основа бонус".
https://stat.osnova.tv/private_cabinet/loyalty_main
Сайт stat.osnova.tv пока не может обработать этот запрос.
HTTP ERROR 500
vadimklose
Аватар користувача
Користувач
 
Повідомлення: 56
З нами з: 26 листопада 2018, 12:20

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення zeka1991 » 01 серпня 2021, 08:45

Доброго дня. Чи є можливість підключення за адресою: Привокзальна 11 ?
zeka1991
Новачок
 
Повідомлення: 6
З нами з: 18 липня 2014, 13:26

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Earthman » 01 серпня 2021, 10:58

vadimklose написав:Уже пару дней не работает "Основа бонус".
https://stat.osnova.tv/private_cabinet/loyalty_main
Сайт stat.osnova.tv пока не может обработать этот запрос.
HTTP ERROR 500


Добрий день, vadimklose!
Так, дійсно, має місце технічний збій, проводяться роботи з усунення несправності. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Earthman
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 337
З нами з: 06 березня 2016, 20:02

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Earthman » 01 серпня 2021, 11:25

zeka1991 написав:Доброго дня. Чи є можливість підключення за адресою: Привокзальна 11 ?


Доброго дня, zeka1991!
Для точної відповіді на Ваше питання необхідна повна адреса (дім, квартира), за якою бажаєте підключитись. Напишіть Ваші контакні дані особистим повідомленням на форумі, наприклад, або у Viber за номером 0952850103.
Earthman
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 337
З нами з: 06 березня 2016, 20:02

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення devill » 04 серпня 2021, 12:07

Основа бонус уже всё?
devill
Аватар користувача
Новачок
 
Повідомлення: 24
З нами з: 19 січня 2015, 20:59

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Malfrida » 04 серпня 2021, 14:15

devill написав:Основа бонус уже всё?

Добрий день.
Має місце технічний збій. На даний момент проводяться роботи з усунення несправності. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Служба технічної підтримки
Кабельний оператор ОСНОВА™
тел.: +38 (0462) 600-500
моб.: +38 (095) 285-0103
моб.: +38 (093) 304-8899
Malfrida
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 126
З нами з: 18 червня 2014, 12:48

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення CHERNIG0V » 08 серпня 2021, 13:38

Это просто позорище.За неделю не исправили.
CHERNIG0V
Аватар користувача
Новачок
 
Повідомлення: 7
З нами з: 17 травня 2010, 17:50

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Tonghost » 08 серпня 2021, 21:09

Может подключите мне х2 скорость на месяц вручную?)
Tonghost
Новачок
 
Повідомлення: 4
З нами з: 13 травня 2016, 14:38

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Malfrida » 09 серпня 2021, 12:57

CHERNIG0V написав:Это просто позорище.За неделю не исправили.

Так дійсно, несправність на сервері не вдалося за тиждень виправити. Робимо все можливе, щоб якомога раніше усунути несправність.
Служба технічної підтримки
Кабельний оператор ОСНОВА™
тел.: +38 (0462) 600-500
моб.: +38 (095) 285-0103
моб.: +38 (093) 304-8899
Malfrida
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 126
З нами з: 18 червня 2014, 12:48

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Malfrida » 09 серпня 2021, 13:02

Tonghost написав:Может подключите мне х2 скорость на месяц вручную?)

На жаль, швидкість х2 не має можливості збільшити вручну, натомість, Ви можете в особистому кабінеті замовити пакет зі швидкістю Інтернет до 100 Мб/с)
Також, очікую підтвердження (або відхилення) стосовно підключення Інтернету (в особистих повідомленнях).
Служба технічної підтримки
Кабельний оператор ОСНОВА™
тел.: +38 (0462) 600-500
моб.: +38 (095) 285-0103
моб.: +38 (093) 304-8899
Malfrida
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 126
З нами з: 18 червня 2014, 12:48

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Tonghost » 09 серпня 2021, 15:16

Malfrida написав:
Tonghost написав:Может подключите мне х2 скорость на месяц вручную?)

На жаль, швидкість х2 не має можливості збільшити вручну, натомість, Ви можете в особистому кабінеті замовити пакет зі швидкістю Інтернет до 100 Мб/с)
Також, очікую підтвердження (або відхилення) стосовно підключення Інтернету (в особистих повідомленнях).


Ахах, отлично вы придумали, сломали страницу основа-бонус и десятый день не чините, а людям предлагаете перейти на более дорогой тариф. А зачем мне тогда 12к бонусов?) Я специально переходил с 100 на 50 мб, потому что накопилось много бонусов и я могу удваивать скорость)

По поводу ЛС - это же было информативное сообщение, или оно подразумевает, что я должен решить что-то прямо сейчас?)
Tonghost
Новачок
 
Повідомлення: 4
З нами з: 13 травня 2016, 14:38

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Malfrida » 09 серпня 2021, 15:42

Tonghost написав:Ахах, отлично вы придумали, сломали страницу основа-бонус и десятый день не чините, а людям предлагаете перейти на более дорогой тариф. А зачем мне тогда 12к бонусов?) Я специально переходил с 100 на 50 мб, потому что накопилось много бонусов и я могу удваивать скорость)

Як тільки налагодиться робота сервісу, проінформуємо.
З приводу швидкості - це тільки один із варіантів.

Tonghost написав:По поводу ЛС - это же было информативное сообщение, или оно подразумевает, что я должен решить что-то прямо сейчас?)

Ви можете прийняти рішення коли Вам буде зручно.
Востаннє редагувалось Malfrida в 09 серпня 2021, 16:02, всього редагувалось 1 раз.
Служба технічної підтримки
Кабельний оператор ОСНОВА™
тел.: +38 (0462) 600-500
моб.: +38 (095) 285-0103
моб.: +38 (093) 304-8899
Malfrida
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 126
З нами з: 18 червня 2014, 12:48

Поперед.Далі

Повернутись до Питання - відповідь

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 5 гостей

cron