Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Модератор: Support

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення movendi » 22 березня 2021, 13:08

Утром в браузере появилось сообщение - "вы должны войти в эту сеть перед тем как получить доступ в интернет".
Потом я не смог зайти ни на один игровой сервер.
Затем начал глючить Facebook
А теперь это. Что происходит?
Приєднані файли
2021-03-22_130356.jpg
2021-03-22_130356.jpg (102.92 Кб) Переглянуто 2250 разів
movendi
Новачок
 
Повідомлення: 3
З нами з: 17 серпня 2017, 07:42

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Earthman » 22 березня 2021, 13:57

Доброго дня, movendi!
Був короткочасний технічний збій у роботі послуг, не відкривалась частина сайтів. Зараз послуги працюють у штатному режимі. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Earthman
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 337
З нами з: 06 березня 2016, 20:02

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення HOPTOH » 06 квітня 2021, 22:27

Товарищи админы, вы, если не можете нормально сделать заглушку, то лучше не включайте её совсем!
Я два часа через тимвивер пользователю Основы пытался починить инет на ПК, т.к. у него не открывалась половина страниц и не запускалась игра WOT (wargaming.net game center).
Часть страниц открывалась, часть после долгой прогрузки ссылалась на разные ошибки nginx.
С начала месяца человек не мог играть в танки, страница osnova.tv и stat.osnova.tv также не открывалась.
Благо, я в итоге со своего ПК смог проверить баланс и увидел долг около 11 грн.
О повышении стоимости услуг ни кто не знал. Жаль потраченного времени из-за чужой ошибки...
ЗЫ: Айпи клиента 172.16.75.141, если есть желание проанализировать.
HOPTOH
Аватар користувача
Новачок
 
Повідомлення: 30
З нами з: 09 серпня 2010, 09:12

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення WildFire » 07 квітня 2021, 11:59

Тоже после предыдущего поста зашел в статистику и увидел долг. Если мне не приходят бумажные квитанции, какой канал информирования о изменении тарифов?
WildFire
Аватар користувача
Користувач
 
Повідомлення: 99
З нами з: 01 квітня 2010, 11:27

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Mr Silver » 07 квітня 2021, 16:02

HOPTOH написав:Товарищи админы, вы, если не можете нормально сделать заглушку, то лучше не включайте её совсем!
Я два часа через тимвивер пользователю Основы пытался починить инет на ПК, т.к. у него не открывалась половина страниц и не запускалась игра WOT (wargaming.net game center).
Часть страниц открывалась, часть после долгой прогрузки ссылалась на разные ошибки nginx.
С начала месяца человек не мог играть в танки, страница osnova.tv и stat.osnova.tv также не открывалась.
Благо, я в итоге со своего ПК смог проверить баланс и увидел долг около 11 грн.
О повышении стоимости услуг ни кто не знал. Жаль потраченного времени из-за чужой ошибки...
ЗЫ: Айпи клиента 172.16.75.141, если есть желание проанализировать.

Добрий день, HOPTOH.

Інформацію передали адміністратору. Повідомлення про заборгованість (якщо вона є) надсилається у браузер. Проте, через особливості сучасних браузерів і пристроїв воно може не відображатися на екрані.

Зараз повідомлення про заборгованість відключили. Перепрошуємо за спричинені незручності. Також повідомляємо, що інформування про баланс Особового рахунку за вказаною адресою здійснюється по SMS щомісячно (повідомлення містить стан балансу Особового рахунку і рекомендовану суму до сплати). Відповідне повідомлення було надіслано на мобільний телефон абонента 05.03.2021 р. Розсилка повідомлень у цьому місяці відбудеться найближчим часом.
Mr Silver
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 201
З нами з: 20 серпня 2014, 05:19

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Mr Silver » 07 квітня 2021, 16:15

WildFire написав:Тоже после предыдущего поста зашел в статистику и увидел долг. Если мне не приходят бумажные квитанции, какой канал информирования о изменении тарифов?

Добрий день, WildFire!

Наша компанія поступово відмовляється від паперових рахунків абонентам за надані послуги. Замість цього, можливі такі способи інформування про стан Особового рахунку як SMS-інформування (текстове повідомлення на мобільний телефон) або інформування за допомогою електронної пошти (електронний варіант звичайного паперового рахунку).

Вкажіть, будь ласка, мені у приватному повідомленні Вашу адресу, за якою користуєтеся послугою, або номер Особового рахунку, на який сплачуєте абонплату. Я перевірю, який спосіб інформування саме у Вас.
Востаннє редагувалось Mr Silver в 07 квітня 2021, 17:07, всього редагувалось 1 раз.
Mr Silver
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 201
З нами з: 20 серпня 2014, 05:19

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення movendi » 15 квітня 2021, 18:00

Очень символично днем присылать сообщение о повышении тарифов, а вечером выдавать такое
Приєднані файли
132.jpg
132.jpg (134.07 Кб) Переглянуто 1930 разів
movendi
Новачок
 
Повідомлення: 3
З нами з: 17 серпня 2017, 07:42

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Earthman » 15 квітня 2021, 19:56

Добрий вечір, movendi!
Ми зателефонуємо Вам для діагностики роботи послуг та усунення можливих несправностей.
Earthman
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 337
З нами з: 06 березня 2016, 20:02

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення vadimklose » 21 квітня 2021, 16:55

Пропал сигнал ТВ, цифрового и аналогового.
vadimklose
Аватар користувача
Користувач
 
Повідомлення: 56
З нами з: 26 листопада 2018, 12:20

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Mr Silver » 22 квітня 2021, 14:04

vadimklose написав:Пропал сигнал ТВ, цифрового и аналогового.

Добрий день, vadimklose!

Вчора після перепаду напруги виникла несправність на нашому обладнанні Головної станції. Наші фахівці оперативно усунули несправність і сигнал мав відновитися. Якщо за Вашою адресою неполадка не зникла - повідомте нам за Контактними номерами. Перепрошуємо за тимчасові незручності.
Mr Silver
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 201
З нами з: 20 серпня 2014, 05:19

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення starovoyt107 » 24 квітня 2021, 12:03

Здравствуйте.
Такой вопрос - есть ли возможность подключить скорость, например, 300мбит?
starovoyt107
Новачок
 
Повідомлення: 2
З нами з: 03 лютого 2021, 18:44

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Malfrida » 24 квітня 2021, 12:25

starovoyt107 написав:Здравствуйте.
Такой вопрос - есть ли возможность подключить скорость, например, 300мбит?

Добрий день, starovoyt107!
З приводу подібного питання є тема на форумі http://osnova.tv/forum/viewtopic.php?f=3&t=1682&start=20.
А відповідь на Ваше питання буде надіслана у приватні повідомлення.
Служба технічної підтримки
Кабельний оператор ОСНОВА™
тел.: +38 (0462) 600-500
моб.: +38 (095) 285-0103
моб.: +38 (093) 304-8899
Malfrida
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 126
З нами з: 18 червня 2014, 12:48

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення setone » 05 травня 2021, 09:14

День добрый. Какие необходимы действия для прекращения блокировки доступа к ресурсам сети передачи данных в связи с несовервременной оплатой?
Спасибо!
Востаннє редагувалось setone в 05 травня 2021, 09:14, всього редагувалось 1 раз.
setone
Користувач
 
Повідомлення: 144
З нами з: 01 квітня 2010, 19:02

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Malfrida » 05 травня 2021, 10:52

setone написав:День добрый. Какие необходимы действия для прекращения блокировки доступа к ресурсам сети передачи данных в связи с несовервременной оплатой?
Спасибо!

Добрий день, setone!
За послугу Інтернет за Вашою адресою оплата на рахунок поступила, заборгованість погашена, доступ до ресурсів мережі передачі даних відновлено.
Служба технічної підтримки
Кабельний оператор ОСНОВА™
тел.: +38 (0462) 600-500
моб.: +38 (095) 285-0103
моб.: +38 (093) 304-8899
Malfrida
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 126
З нами з: 18 червня 2014, 12:48

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення ]I[yJlIb » 05 травня 2021, 18:38

....
Востаннє редагувалось ]I[yJlIb в 06 травня 2021, 19:20, всього редагувалось 6 разів.
]I[yJlIb
Користувач
 
Повідомлення: 53
З нами з: 26 червня 2010, 13:48

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Tuman » 05 травня 2021, 19:28

]I[yJlIb написав:А в статистике появился долг

Тоже обнаружил долг в статистике.
Основовцы, что за дичь у вас уже продолжительное время происходит? Куда катится "монополист"?
Востаннє редагувалось Tuman в 05 травня 2021, 19:28, всього редагувалось 1 раз.
Tuman
Користувач
 
Повідомлення: 64
З нами з: 30 травня 2016, 14:46

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення chichik » 06 травня 2021, 04:24

Добавлю.
С начала месяца через ЛК отключил услугу выделенного IP. В кабинете адрес поменялся на внутри-сетевой, по спидтесту показывает тоже адрес другой. Соответственно услуга отключена. Вопрос - зачем вы 3 числа сняли 50 грн. и загнали в минуса? Вы не моете настроить базовые функции ЛК?
Вопрос решён.
Востаннє редагувалось chichik в 07 травня 2021, 03:03, всього редагувалось 1 раз.
chichik
Користувач
 
Повідомлення: 53
З нами з: 02 квітня 2010, 10:27

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Malfrida » 06 травня 2021, 12:09

chichik написав:Добавлю.
С начала месяца через ЛК отключил услугу выделенного IP. В кабинете адрес поменялся на внутри-сетевой, по спидтесту показывает тоже адрес другой. Соответственно услуга отключена. Вопрос - зачем вы 3 числа сняли 50 грн. и загнали в минуса? Вы не моете настроить базовые функции ЛК?
Скрытый текст: показать
основа - копия.PNG

Добрий день, chichik!
Ми зателефонуємо Вам для детальної консультації за Вашим питанням.
Служба технічної підтримки
Кабельний оператор ОСНОВА™
тел.: +38 (0462) 600-500
моб.: +38 (095) 285-0103
моб.: +38 (093) 304-8899
Malfrida
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 126
З нами з: 18 червня 2014, 12:48

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Earthman » 06 травня 2021, 14:36

Добрий день, ]I[yJlIb, Tuman!
Наші співробітники зв'яжуться з вами для детальної консультації!
Earthman
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 337
З нами з: 06 березня 2016, 20:02

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Sergoff » 07 травня 2021, 09:36

Не могу третий день довзвонится на гарячую линию.
Как у многих, был долг в пару гривен. Сейчас дополнил счёт, но доступ так и остался заблокирован.
Home44962
Sergoff
Новачок
 
Повідомлення: 37
З нами з: 26 грудня 2011, 11:42

Поперед.Далі

Повернутись до Питання - відповідь

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 9 гостей

cron