Сторінка 226 з 232

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 21 лютого 2021, 15:47
disgold
Tuman написав:Как разорвать с вами договор?
На Рокоссовского ваш центр не работает, а на Котляревского ехать не могу.

Доброго дня.
Найбільш зручний спосіб, це написати нам на Вайбер на номер 095-285-01-03, там ви отримаєте інструкції, що для цього потрібно.

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 23 лютого 2021, 15:04
Etern1ty
Здравствуйте. Можно узнать, почему не засчитали пополнение в 180 грн? Особовий рахунок № 213930, в "Абонентська статистика" сумма осталась, как и до пополнения

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 23 лютого 2021, 15:45
Malfrida
Etern1ty написав:Здравствуйте. Можно узнать, почему не засчитали пополнение в 180 грн? Особовий рахунок № 213930, в "Абонентська статистика" сумма осталась, как и до пополнения

Добрий день, Etern1ty! Для з`ясування подробиць способу оплати і консультації з приводу зарахування грошей ми Вам зателефонуємо впродовж дня.

Питання вирішено в телефонному режимі.

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 25 лютого 2021, 16:50
setone
День добрый. Как восстановить пароль для доступа в ЛК, если список мобильных номеров при восстановлении - пуст.
Есть номер лицевого счета и почта, на которую приходят платежки.
Спасибо!

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 25 лютого 2021, 17:02
Mr Silver
setone написав:День добрый. Как восстановить пароль для доступа в ЛК, если список мобильных номеров при восстановлении - пуст.
Есть номер лицевого счета и почта, на которую приходят платежки.
Спасибо!

Добрий день, setone!

Напишіть, будь ласка, приватним повідомленням Вашу адресу користування послугами та контактний номер телефону. Вам зателефонує наш фахівець для надання більш детальної консультації.

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 14 березня 2021, 14:11
pride
Начались проблемы с интернетом, много пакетов теряется, причем на вашей стороне
Скрытый текст: показать
пингг.jpg

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 14 березня 2021, 15:12
Earthman
pride написав:Начались проблемы с интернетом, много пакетов теряется, причем на вашей стороне


Добрий день, pride !
З нашого боку несправність не спостерігається. Вузол 194.44.4.254 вищерозташованого провайдера є проміжним та, як це часто буває, в залежності від поточного навантаження може ігнорувати, частково або повністю, пакети, що направлені саме на його адресу.
Скрытый текст: показать
ОР-204185.jpg
ОР-204185.jpg (175.54 Кб) Переглянуто 2137 разів


До яких адрес/сайтів призначення у Вас спостерігаються втрати пакетів? Надайте, будь ласка, трасування проблемних маршрутів, які проходять далі за вузел 194.44.4.254.

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 14 березня 2021, 15:46
pride
Скрытый текст: показать
Earthman написав:
pride написав:Начались проблемы с интернетом, много пакетов теряется, причем на вашей стороне


Добрий день, pride !
З нашого боку несправність не спостерігається. Вузол 194.44.4.254 вищерозташованого провайдера є проміжним та, як це часто буває, в залежності від поточного навантаження може ігнорувати, частково або повністю, пакети, що направлені саме на його адресу.


До яких адрес/сайтів призначення у Вас спостерігаються втрати пакетів? Надайте, будь ласка, трасування проблемних маршрутів, які проходять далі за вузел 194.44.4.254.

Ну вищестоячий провайдер це всежтаки Ваша сторона, а не моя. Може ігнорувати, але чому він почав ігнорувати в 13-30, півтори години ігнорував и знову все нормально. А сайти, ну хоча б Гугл
Скрытый текст: показать
укку.jpg
укку.jpg (74.22 Кб) Переглянуто 2134 разів

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 14 березня 2021, 15:51
Earthman
pride написав:Ну вищестоячий провайдер це всежтаки Ваша сторона, а не моя. Може ігнорувати, але чому він почав ігнорувати в 13-30, півтори години ігнорував и знову все нормально. А сайти, ну хоча б Гугл

Earthman написав:...в залежності від поточного навантаження може ігнорувати, частково або повністю...

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 14 березня 2021, 23:15
A P
Вітаю. А що камери по місту - вже все? Тільки для підписників iptv?

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 15 березня 2021, 10:08
Earthman
Добрий день, A P !
Трансляцію з камер відновлено. Перепрошуємо за тимчасові незручності. Бажаємо приємного перегляду!

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 16 березня 2021, 20:33
smironenko
Добрый день, получил письмо о задолжености 185.00 грн., услугами не пользуюсь с 16.12.2020 (перешел на киевстар), заявление писал онлайн перед подключением.

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 17 березня 2021, 09:11
Mr Silver
smironenko написав:Добрый день, получил письмо о задолжености 185.00 грн., услугами не пользуюсь с 16.12.2020 (перешел на киевстар), заявление писал онлайн перед подключением.

Добрий ранок, smironenko!

Відповідь надана приватним повідомленням.

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 17 березня 2021, 18:57
lizard
Вітаю. А дуже тяжко на IVR поставити запис українською мовою а не іноземною. Спочатку отримуєш IVR державною мовою, а коли нікому приймати дзвінок, кацапський голос повідомляє щось по ненашому.

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 18 березня 2021, 02:29
chichik
lizard написав:Вітаю. А дуже тяжко на IVR поставити запис українською мовою а не іноземною. Спочатку отримуєш IVR державною мовою, а коли нікому приймати дзвінок, кацапський голос повідомляє щось по ненашому.

Куда на витамины скинуть?

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 18 березня 2021, 07:53
vadimklose
chichik написав:
lizard написав:Вітаю. А дуже тяжко на IVR поставити запис українською мовою а не іноземною. Спочатку отримуєш IVR державною мовою, а коли нікому приймати дзвінок, кацапський голос повідомляє щось по ненашому.

Куда на витамины скинуть?

Там уже не витамины нужны, а что-то по жёстче :-)

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 18 березня 2021, 16:10
lizard
Шановні, не потрібно мені "скидувати" ні на що, потратьте краще собі на освіту. Адміністрація повинна знати статтю мовного закону про сферу послуг. Якщо ні, рекомендую їм порадитися з юристом. Я просто довів до відома, що не гарно й не коректно, у відповідності до чинного законодавства, функціонує система IVR. Якщо б був варіант вибору якою мовою споживач бажає спілкуватися, було б прийнятно, а в такому вигляді, коли спочатку отримуємо голосові підказки українською, потім коли оператора вільного не має, звучить відповідь російською, не є добре.

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 18 березня 2021, 17:23
Earthman
Добрий день, lizard!
Дякуємо, що Ви звернули на це увагу.
Інформацію передали відповідному співробітнику для внесення необхідних змін у роботу голосового меню.

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 19 березня 2021, 03:36
chichik
lizard написав:Шановні, не потрібно мені "скидувати" ні на що, потратьте краще собі на освіту.

Советы по образованию от человека, употребляющего фразы "кацапський голос", упускающего в лелеянном языке знаки препинания, выглядят нелепо.
Молчаливое одобрение такого сообщения администрацией вызывает вопросы...

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 20 березня 2021, 14:51
GasteLLo
chichik написав:
lizard написав:Шановні, не потрібно мені "скидувати" ні на що, потратьте краще собі на освіту.

Советы по образованию от человека, употребляющего фразы "кацапський голос", упускающего в лелеянном языке знаки препинания, выглядят нелепо.
Молчаливое одобрение такого сообщения администрацией вызывает вопросы...

А в чем он не прав? Новый закон вышел, общение с клиентами в сфере услуг - теперь только на государственном языке, которым у нас, на секундочку, является украинский. Или у тебя с этим какие-то проблемы?