Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Модератор: Support

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення disgold » 21 лютого 2021, 15:47

Tuman написав:Как разорвать с вами договор?
На Рокоссовского ваш центр не работает, а на Котляревского ехать не могу.

Доброго дня.
Найбільш зручний спосіб, це написати нам на Вайбер на номер 095-285-01-03, там ви отримаєте інструкції, що для цього потрібно.
disgold
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 31
З нами з: 18 грудня 2020, 14:27

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Etern1ty » 23 лютого 2021, 15:04

Здравствуйте. Можно узнать, почему не засчитали пополнение в 180 грн? Особовий рахунок № 213930, в "Абонентська статистика" сумма осталась, как и до пополнения
Etern1ty
Новачок
 
Повідомлення: 15
З нами з: 06 квітня 2020, 20:34

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Malfrida » 23 лютого 2021, 15:45

Etern1ty написав:Здравствуйте. Можно узнать, почему не засчитали пополнение в 180 грн? Особовий рахунок № 213930, в "Абонентська статистика" сумма осталась, как и до пополнения

Добрий день, Etern1ty! Для з`ясування подробиць способу оплати і консультації з приводу зарахування грошей ми Вам зателефонуємо впродовж дня.

Питання вирішено в телефонному режимі.
Востаннє редагувалось Malfrida в 23 лютого 2021, 16:54, всього редагувалось 1 раз.
Служба технічної підтримки
Кабельний оператор ОСНОВА™
тел.: +38 (0462) 600-500
моб.: +38 (095) 285-0103
моб.: +38 (093) 304-8899
Malfrida
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 126
З нами з: 18 червня 2014, 12:48

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення setone » 25 лютого 2021, 16:50

День добрый. Как восстановить пароль для доступа в ЛК, если список мобильных номеров при восстановлении - пуст.
Есть номер лицевого счета и почта, на которую приходят платежки.
Спасибо!
Востаннє редагувалось setone в 25 лютого 2021, 16:52, всього редагувалось 2 разів.
setone
Користувач
 
Повідомлення: 144
З нами з: 01 квітня 2010, 19:02

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Mr Silver » 25 лютого 2021, 17:02

setone написав:День добрый. Как восстановить пароль для доступа в ЛК, если список мобильных номеров при восстановлении - пуст.
Есть номер лицевого счета и почта, на которую приходят платежки.
Спасибо!

Добрий день, setone!

Напишіть, будь ласка, приватним повідомленням Вашу адресу користування послугами та контактний номер телефону. Вам зателефонує наш фахівець для надання більш детальної консультації.
Mr Silver
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 201
З нами з: 20 серпня 2014, 05:19

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення pride » 14 березня 2021, 14:11

Начались проблемы с интернетом, много пакетов теряется, причем на вашей стороне
Скрытый текст: показать
пингг.jpg
Востаннє редагувалось Earthman в 14 березня 2021, 15:13, всього редагувалось 2 разів.
pride
Новачок
 
Повідомлення: 35
З нами з: 26 листопада 2018, 12:18

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Earthman » 14 березня 2021, 15:12

pride написав:Начались проблемы с интернетом, много пакетов теряется, причем на вашей стороне


Добрий день, pride !
З нашого боку несправність не спостерігається. Вузол 194.44.4.254 вищерозташованого провайдера є проміжним та, як це часто буває, в залежності від поточного навантаження може ігнорувати, частково або повністю, пакети, що направлені саме на його адресу.
Скрытый текст: показать
ОР-204185.jpg
ОР-204185.jpg (175.54 Кб) Переглянуто 2136 разів


До яких адрес/сайтів призначення у Вас спостерігаються втрати пакетів? Надайте, будь ласка, трасування проблемних маршрутів, які проходять далі за вузел 194.44.4.254.
Earthman
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 337
З нами з: 06 березня 2016, 20:02

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення pride » 14 березня 2021, 15:46

Скрытый текст: показать
Earthman написав:
pride написав:Начались проблемы с интернетом, много пакетов теряется, причем на вашей стороне


Добрий день, pride !
З нашого боку несправність не спостерігається. Вузол 194.44.4.254 вищерозташованого провайдера є проміжним та, як це часто буває, в залежності від поточного навантаження може ігнорувати, частково або повністю, пакети, що направлені саме на його адресу.


До яких адрес/сайтів призначення у Вас спостерігаються втрати пакетів? Надайте, будь ласка, трасування проблемних маршрутів, які проходять далі за вузел 194.44.4.254.

Ну вищестоячий провайдер це всежтаки Ваша сторона, а не моя. Може ігнорувати, але чому він почав ігнорувати в 13-30, півтори години ігнорував и знову все нормально. А сайти, ну хоча б Гугл
Скрытый текст: показать
укку.jpg
укку.jpg (74.22 Кб) Переглянуто 2133 разів
Востаннє редагувалось Earthman в 14 березня 2021, 15:53, всього редагувалось 1 раз.
pride
Новачок
 
Повідомлення: 35
З нами з: 26 листопада 2018, 12:18

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Earthman » 14 березня 2021, 15:51

pride написав:Ну вищестоячий провайдер це всежтаки Ваша сторона, а не моя. Може ігнорувати, але чому він почав ігнорувати в 13-30, півтори години ігнорував и знову все нормально. А сайти, ну хоча б Гугл

Earthman написав:...в залежності від поточного навантаження може ігнорувати, частково або повністю...
Earthman
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 337
З нами з: 06 березня 2016, 20:02

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення A P » 14 березня 2021, 23:15

Вітаю. А що камери по місту - вже все? Тільки для підписників iptv?
A P
Аватар користувача
Користувач
 
Повідомлення: 160
З нами з: 14 травня 2010, 22:49

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Earthman » 15 березня 2021, 10:08

Добрий день, A P !
Трансляцію з камер відновлено. Перепрошуємо за тимчасові незручності. Бажаємо приємного перегляду!
Earthman
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 337
З нами з: 06 березня 2016, 20:02

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення smironenko » 16 березня 2021, 20:33

Добрый день, получил письмо о задолжености 185.00 грн., услугами не пользуюсь с 16.12.2020 (перешел на киевстар), заявление писал онлайн перед подключением.
smironenko
Новачок
 
Повідомлення: 1
З нами з: 16 березня 2021, 13:33

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Mr Silver » 17 березня 2021, 09:11

smironenko написав:Добрый день, получил письмо о задолжености 185.00 грн., услугами не пользуюсь с 16.12.2020 (перешел на киевстар), заявление писал онлайн перед подключением.

Добрий ранок, smironenko!

Відповідь надана приватним повідомленням.
Mr Silver
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 201
З нами з: 20 серпня 2014, 05:19

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення lizard » 17 березня 2021, 18:57

Вітаю. А дуже тяжко на IVR поставити запис українською мовою а не іноземною. Спочатку отримуєш IVR державною мовою, а коли нікому приймати дзвінок, кацапський голос повідомляє щось по ненашому.
lizard
Аватар користувача
Новачок
 
Повідомлення: 11
З нами з: 25 листопада 2012, 17:02

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення chichik » 18 березня 2021, 02:29

lizard написав:Вітаю. А дуже тяжко на IVR поставити запис українською мовою а не іноземною. Спочатку отримуєш IVR державною мовою, а коли нікому приймати дзвінок, кацапський голос повідомляє щось по ненашому.

Куда на витамины скинуть?
chichik
Користувач
 
Повідомлення: 53
З нами з: 02 квітня 2010, 10:27

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення vadimklose » 18 березня 2021, 07:53

chichik написав:
lizard написав:Вітаю. А дуже тяжко на IVR поставити запис українською мовою а не іноземною. Спочатку отримуєш IVR державною мовою, а коли нікому приймати дзвінок, кацапський голос повідомляє щось по ненашому.

Куда на витамины скинуть?

Там уже не витамины нужны, а что-то по жёстче :-)
vadimklose
Аватар користувача
Користувач
 
Повідомлення: 56
З нами з: 26 листопада 2018, 12:20

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення lizard » 18 березня 2021, 16:10

Шановні, не потрібно мені "скидувати" ні на що, потратьте краще собі на освіту. Адміністрація повинна знати статтю мовного закону про сферу послуг. Якщо ні, рекомендую їм порадитися з юристом. Я просто довів до відома, що не гарно й не коректно, у відповідності до чинного законодавства, функціонує система IVR. Якщо б був варіант вибору якою мовою споживач бажає спілкуватися, було б прийнятно, а в такому вигляді, коли спочатку отримуємо голосові підказки українською, потім коли оператора вільного не має, звучить відповідь російською, не є добре.
lizard
Аватар користувача
Новачок
 
Повідомлення: 11
З нами з: 25 листопада 2012, 17:02

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Earthman » 18 березня 2021, 17:23

Добрий день, lizard!
Дякуємо, що Ви звернули на це увагу.
Інформацію передали відповідному співробітнику для внесення необхідних змін у роботу голосового меню.
Earthman
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 337
З нами з: 06 березня 2016, 20:02

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення chichik » 19 березня 2021, 03:36

lizard написав:Шановні, не потрібно мені "скидувати" ні на що, потратьте краще собі на освіту.

Советы по образованию от человека, употребляющего фразы "кацапський голос", упускающего в лелеянном языке знаки препинания, выглядят нелепо.
Молчаливое одобрение такого сообщения администрацией вызывает вопросы...
Востаннє редагувалось chichik в 19 березня 2021, 03:47, всього редагувалось 2 разів.
chichik
Користувач
 
Повідомлення: 53
З нами з: 02 квітня 2010, 10:27

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення GasteLLo » 20 березня 2021, 14:51

chichik написав:
lizard написав:Шановні, не потрібно мені "скидувати" ні на що, потратьте краще собі на освіту.

Советы по образованию от человека, употребляющего фразы "кацапський голос", упускающего в лелеянном языке знаки препинания, выглядят нелепо.
Молчаливое одобрение такого сообщения администрацией вызывает вопросы...

А в чем он не прав? Новый закон вышел, общение с клиентами в сфере услуг - теперь только на государственном языке, которым у нас, на секундочку, является украинский. Или у тебя с этим какие-то проблемы?
GasteLLo
Аватар користувача
Користувач
 
Повідомлення: 307
Images: 3
З нами з: 07 квітня 2010, 12:58
Звідки: Nippon 日本

Поперед.Далі

Повернутись до Питання - відповідь

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 19 гостей

cron