Сторінка 225 з 232

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 03 лютого 2021, 20:54
Earthman
pride написав:Последнее время часто наблюдается такая картина по некоторым ресурсам
....Знову теж саме, на тому ж вузлі...


Повідомте, будь ласка, на яких ще ресурсах (IP- адресах), пов'язаних з проблемним вузлом у трасуваннях, Ви спостерігаєте втрати пакетів. Ця інформація необхідна для прискорення вирішення питання з вищестоящим провайдером.

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 03 лютого 2021, 20:58
Earthman
evgenijbox написав:Здравствуйте!
Скаажите пожалуйста как я могу выбрать язык меню форума и личного кабинета в Основе? Спасибо!


Добрий вечір!
На форумі: "Панель керування"- вкладка "Налаштування форуму" - опція "Мова".
Щодо особистого кабінету інформацію за Вашим питанням повідомимо пізніше.

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 03 лютого 2021, 21:03
Earthman
starovoyt107 написав:Добрый вечер, вопрос к поддержке. Пользуюсь на данный момент тарифом 50мбит, но с 1 марта 2021 года хочу "пересесть" на 100мбит. Хочу поинтересоваться, можно ли сменить сейчас тарифный план, чтобы уже с 1 марта был доступен тариф 100мбит?


Добрий вечір!
Для вирішення Вашого питання зв'яжіться з нами у групі Facebook або напишіть на номер Viber (http://about.osnova.tv/page/Kontaktyi) із зазначенням повної адреси підключення до послуг.

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 04 лютого 2021, 19:21
kseon
Шановний оператор, звертаюсь до вас з проханням, зробіть щось з вашою службою підтримки. У вечірній час додзвонитись просто нереально. 18 хвилин очікувати на лінії це щось неймовірне. І навіть після цього вільний оператор не знайшовся, а дзвінок просто перервався.
Скрытый текст: показать
IMG_20210204_192014.jpg
Очікквання

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 04 лютого 2021, 20:30
disgold
kseon написав:Шановний оператор, звертаюсь до вас з проханням, зробіть щось з вашою службою підтримки. У вечірній час додзвонитись просто нереально. 18 хвилин очікувати на лінії це щось неймовірне. І навіть після цього вільний оператор не знайшовся, а дзвінок просто перервався.


Доброго дня.
При великій кількості дзвінків, в момент пікового навантаження, дійсно, наші співробітники не завжди
встигають відповідати на всі вхідні телефонні дзвінки. У штатному режимі роботи ми встигаємо прийняти всі дзвінки.
Приносимо вибачення за доставлені незручності.

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 05 лютого 2021, 22:58
kseon
А можна дізнатись, велика кількість дзвінків, це скільки по вашому? І яка кількість операторів працює у вечірній час ? Після 18:00 очікування на лінії 5 хвилин це до вас норма.
Скрытый текст: показать
IMG_20210205_225433.jpg

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 06 лютого 2021, 11:16
Earthman
Добрий день, kseon!
Щоб не очікувати на лінії, використовуйте, будь ласка, функцію зворотного зв'язку - пункт №3 голосового меню. Також, Ви можете звернутись до групи у Facebook або за номером Viber (http://about.osnova.tv/page/Kontaktyi) із зазначенням повної адреси підключення до послуг, для вирішення Вашого питання.

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 09 лютого 2021, 17:01
kseon
Earthman написав:Добрий день, kseon!
Щоб не очікувати на лінії, використовуйте, будь ласка, функцію зворотного зв'язку - пункт №3 голосового меню. Також, Ви можете звернутись до групи у Facebook або за номером Viber (http://about.osnova.tv/page/Kontaktyi) із зазначенням повної адреси підключення до послуг, для вирішення Вашого питання.


Добрий день.
Використання функції "зворотній зв'язок" гарна штука, але якщо всі оператори зайняті, то хто ж тоді мені зателефонує?
Vaiber не варіант, ваш оператор відповів на моє повідомлення аж на наступний день. Оскільки повідомлення оброблюються по черзі і лише с 8:00 до 20:00. Я вам написав в 19:32, а оператор мені відповів в 09:10.
Припускаю, що повідомлення у facebook оброблюються не краще, а тому постає питання, як з вами оперативно зв'язатись?

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 09 лютого 2021, 21:25
splean
Kseon, та забей на эту ситуацию. Если сидят и не хотят или на йух посылают - чего тут думать. Была такая же ситуация - мин 10 ждал, плюнул и ушел ибо толку сидеть у телефона. ТП привет

upd: Стаття 10. Державною мовою в Україні є українська мова.
Держава забезпечує всебічний розвиток і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя на всій території України.
В Україні гарантується вільний розвиток, використання і захист російської, інших мов національних меншин України.
Держава сприяє вивченню мов міжнародного спілкування.
Застосування мов в Україні гарантується Конституцією України та визначається законом.

Если начнется укр.., рус..

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 10 лютого 2021, 12:39
A P
Коли вже, нарешті, Ви дасте ладу Вашій системі розрахунків? Сплачую 195грн., в особистому кабінеті відображається 180грн.за лютий, в СМС приходить залишок 30грн., в кабінеті 210... Це все нагадує звичайне шахрайство. Якщо вже відмінили паперові квитанції, то в особистому кабінеті має бути "як в банку".
І яка добра людина додумалась з недолугими назвами категорій користувачів на форумі? Новачкі, прагнучі ... Зніміть з мене цю маячню.

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 10 лютого 2021, 14:08
Malfrida
A P написав:Коли вже, нарешті, Ви дасте ладу Вашій системі розрахунків? Сплачую 195грн., в особистому кабінеті відображається 180грн.за лютий, в СМС приходить залишок 30грн., в кабінеті 210... Це все нагадує звичайне шахрайство. Якщо вже відмінили паперові квитанції, то в особистому кабінеті має бути "як в банку".
І яка добра людина додумалась з недолугими назвами категорій користувачів на форумі? Новачкі, прагнучі ... Зніміть з мене цю маячню.


Добрий день, A P!

На 01.02.2021 на Вашому рахунку був залишок 29,99 грн. (переплата в грудні 2020 р.). В лютому на рахунок надійшло 180 грн, загальна сума залишку складає 209,99 грн. Абонплата за лютий 2021 р. становить 195 грн., вона зніметься в останній день місяця.

З приводу перекладу назв категорій користувачів інформацію уточнюємо.

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 10 лютого 2021, 15:32
Earthman
kseon написав:Добрий день.
Використання функції "зворотній зв'язок" гарна штука, але якщо всі оператори зайняті, то хто ж тоді мені зателефонує?
Vaiber не варіант, ваш оператор відповів на моє повідомлення аж на наступний день. Оскільки повідомлення оброблюються по черзі і лише с 8:00 до 20:00. Я вам написав в 19:32, а оператор мені відповів в 09:10.
Припускаю, що повідомлення у facebook оброблюються не краще...

Добрий день!
Усі звернення обробляються відповідно до черги, в якій були отримані. Відповідно, о 19:32 в обробці знаходились звернення, отримані раніше за Ваше.
kseon написав:а тому постає питання, як з вами оперативно зв'язатись?

Будь-який провайдер Інтернету не відноситься до категорії служб оперативного реагування. Ви вже декілька разів звернулись на форум та у Viber, але жодного разу не виклали по суті питання, за яким звертаєтесь. Повідомте, будь ласка, які у Вас є запитання щодо роботи послуг та наші співробітники обов'язково допоможуть Вам у їх вирішенні.

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 10 лютого 2021, 17:20
kseon
Earthman написав:
kseon написав:Добрий день.
Використання функції "зворотній зв'язок" гарна штука, але якщо всі оператори зайняті, то хто ж тоді мені зателефонує?
Vaiber не варіант, ваш оператор відповів на моє повідомлення аж на наступний день. Оскільки повідомлення оброблюються по черзі і лише с 8:00 до 20:00. Я вам написав в 19:32, а оператор мені відповів в 09:10.
Припускаю, що повідомлення у facebook оброблюються не краще...

Добрий день!
Усі звернення обробляються відповідно до черги, в якій були отримані. Відповідно, о 19:32 в обробці знаходились звернення, отримані раніше за Ваше.
kseon написав:а тому постає питання, як з вами оперативно зв'язатись?

Будь-який провайдер Інтернету не відноситься до категорії служб оперативного реагування. Ви вже декілька разів звернулись на форум та у Viber, але жодного разу не виклали по суті питання, за яким звертаєтесь. Повідомте, будь ласка, які у Вас є запитання щодо роботи послуг та наші співробітники обов'язково допоможуть Вам у їх вирішенні.


Earthman, дякую, що пояснили значення слова "черга" і яким чином, у цій самій черзі, оброблюються дзвінки.
Якщо, Ви уважно перечитаєте мої останні пости і звернете увагу на назву даного розділу на форумі, Ви скоріше за все здогадаєтесь, що моя "КРИТИКА" направлена на роботу вашої служби підтримки, чи колл-центу, чи як ви там називаєтесь.

Швидше беріть трубку, коли до Вас телефонують споживачі і все. Більше я нічого від Вас не хочу.
Я звертаюсь до Вас декілька разів на рік, і поки що, вважаю Вашу послугу доступу до мережі Інтернет задовільною.
Але я не хочу чекати по пів години поки мені хтось відповість.
Я хочу швидко повідомити свою проблему і далі займатись своїми справами.
Перепрошую, але у Вайбері це не сервіс технічної підтримки.

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 10 лютого 2021, 19:31
Earthman
Шановний kseon! Ваша думка, безумовно, була почута нами. Дякуємо за звернення!

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 17 лютого 2021, 12:18
evgenijbox
Здравствуйте! Подскажите от чего такой низкий пинг может быть аж 6? Каким он должен быть в норме? Спасибо!
Зображення

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 17 лютого 2021, 15:44
disgold
evgenijbox написав:Здравствуйте! Подскажите от чего такой низкий пинг может быть аж 6? Каким он должен быть в норме? Спасибо!


Досвічені користувачі знають, що чим менше ping, тим краще. Цей показник вимірюється в мілісекундах (мс) і означає час, за який один комп'ютер або сервер отримує інформацію від іншого.
Проте, емпіричним методом була отримана наступна градація значень ping:
- до 40 мс - ідеальне значення. Такий час реакції дозволяє комфортно користуватися стрімінговими сервісами (Twitch, прямі трансляції на Youtube і т.д.), насолоджуватися усіма популярними іграми, розрахованими на багато користувачів, і без затримок отримувати доступ до web-сторінок;
- 40-110 мс вважається нормальним значенням. Пінг дозволяє комфортно користуватися інтернет-ресурсами та в цілому прийнятний для онлайн-ігор;
- 110-210 мс - занадто великий ping для ігор, розрахованиих на багато користувачів, особливо для жанрів, в яких важлива швидкість реакції (шутери, гоночні симулятори і т.д.). Для доступу до сайтів з текстовою інформацією такий пінг залишається нормальним, проте медіасервіси працюватимуть повільно.
Постійне значення пінгу вище 300 мс на будь-яких серверах може розглядатися як симптом серйозних проблем мережевого підключення. Такий час реакції можна класифікувати як вкрай високий.
Однак, слід враховувати місце розташування і віддаленість серверів, що нас цікавлять. Скажімо так: ping на сервери м. Львів (Україна) буде 10-15 мс, але ping на сервери м. Сідней (Австралія) буде 250-300 мс.

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 18 лютого 2021, 12:12
evgenijbox
disgold, спасибо большое!

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 20 лютого 2021, 13:33
gazik1
Что творится с интернетом на зазе?ето уже надоело постоянные подвисания!и ето не один я жалуюсь на районе вы цены поднимаете а стабильный интернет сделать не можете и ето постоянно так то подвисает то пропадает

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 21 лютого 2021, 12:37
disgold
gazik1 написав:Что творится с интернетом на зазе?ето уже надоело постоянные подвисания!и ето не один я жалуюсь на районе вы цены поднимаете а стабильный интернет сделать не можете и ето постоянно так то подвисает то пропадает

Доброго дня.
Ні вчора, ні сьогодні масових звернень з района ЗАЗ не було. Для надання коректної консультації, треба знати повну адресу, за якою ви отримуєте послугу. Або звернутись до нас на гарячу лінію за тел.+38(0462) 600-500 +38 (093) 304-88-99 +38 (095) 285-01-03, або написати у Viber за тел. +38 (095) 285-01-03.

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

ПовідомленняДодано: 21 лютого 2021, 14:32
Tuman
Как разорвать с вами договор?
На Рокоссовского ваш центр не работает, а на Котляревского ехать не могу.