Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Модератор: Support

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Earthman » 03 лютого 2021, 20:54

pride написав:Последнее время часто наблюдается такая картина по некоторым ресурсам
....Знову теж саме, на тому ж вузлі...


Повідомте, будь ласка, на яких ще ресурсах (IP- адресах), пов'язаних з проблемним вузлом у трасуваннях, Ви спостерігаєте втрати пакетів. Ця інформація необхідна для прискорення вирішення питання з вищестоящим провайдером.
Earthman
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 337
З нами з: 06 березня 2016, 20:02

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Earthman » 03 лютого 2021, 20:58

evgenijbox написав:Здравствуйте!
Скаажите пожалуйста как я могу выбрать язык меню форума и личного кабинета в Основе? Спасибо!


Добрий вечір!
На форумі: "Панель керування"- вкладка "Налаштування форуму" - опція "Мова".
Щодо особистого кабінету інформацію за Вашим питанням повідомимо пізніше.
Earthman
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 337
З нами з: 06 березня 2016, 20:02

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Earthman » 03 лютого 2021, 21:03

starovoyt107 написав:Добрый вечер, вопрос к поддержке. Пользуюсь на данный момент тарифом 50мбит, но с 1 марта 2021 года хочу "пересесть" на 100мбит. Хочу поинтересоваться, можно ли сменить сейчас тарифный план, чтобы уже с 1 марта был доступен тариф 100мбит?


Добрий вечір!
Для вирішення Вашого питання зв'яжіться з нами у групі Facebook або напишіть на номер Viber (http://about.osnova.tv/page/Kontaktyi) із зазначенням повної адреси підключення до послуг.
Earthman
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 337
З нами з: 06 березня 2016, 20:02

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення kseon » 04 лютого 2021, 19:21

Шановний оператор, звертаюсь до вас з проханням, зробіть щось з вашою службою підтримки. У вечірній час додзвонитись просто нереально. 18 хвилин очікувати на лінії це щось неймовірне. І навіть після цього вільний оператор не знайшовся, а дзвінок просто перервався.
Скрытый текст: показать
IMG_20210204_192014.jpg
Очікквання
Востаннє редагувалось Earthman в 07 лютого 2021, 09:40, всього редагувалось 1 раз.
kseon
Аватар користувача
Користувач
 
Повідомлення: 77
З нами з: 04 вересня 2010, 09:59

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення disgold » 04 лютого 2021, 20:30

kseon написав:Шановний оператор, звертаюсь до вас з проханням, зробіть щось з вашою службою підтримки. У вечірній час додзвонитись просто нереально. 18 хвилин очікувати на лінії це щось неймовірне. І навіть після цього вільний оператор не знайшовся, а дзвінок просто перервався.


Доброго дня.
При великій кількості дзвінків, в момент пікового навантаження, дійсно, наші співробітники не завжди
встигають відповідати на всі вхідні телефонні дзвінки. У штатному режимі роботи ми встигаємо прийняти всі дзвінки.
Приносимо вибачення за доставлені незручності.
disgold
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 31
З нами з: 18 грудня 2020, 14:27

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення kseon » 05 лютого 2021, 22:58

А можна дізнатись, велика кількість дзвінків, це скільки по вашому? І яка кількість операторів працює у вечірній час ? Після 18:00 очікування на лінії 5 хвилин це до вас норма.
Скрытый текст: показать
IMG_20210205_225433.jpg
Востаннє редагувалось Earthman в 07 лютого 2021, 09:41, всього редагувалось 1 раз.
kseon
Аватар користувача
Користувач
 
Повідомлення: 77
З нами з: 04 вересня 2010, 09:59

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Earthman » 06 лютого 2021, 11:16

Добрий день, kseon!
Щоб не очікувати на лінії, використовуйте, будь ласка, функцію зворотного зв'язку - пункт №3 голосового меню. Також, Ви можете звернутись до групи у Facebook або за номером Viber (http://about.osnova.tv/page/Kontaktyi) із зазначенням повної адреси підключення до послуг, для вирішення Вашого питання.
Востаннє редагувалось Earthman в 06 лютого 2021, 11:21, всього редагувалось 1 раз.
Earthman
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 337
З нами з: 06 березня 2016, 20:02

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення kseon » 09 лютого 2021, 17:01

Earthman написав:Добрий день, kseon!
Щоб не очікувати на лінії, використовуйте, будь ласка, функцію зворотного зв'язку - пункт №3 голосового меню. Також, Ви можете звернутись до групи у Facebook або за номером Viber (http://about.osnova.tv/page/Kontaktyi) із зазначенням повної адреси підключення до послуг, для вирішення Вашого питання.


Добрий день.
Використання функції "зворотній зв'язок" гарна штука, але якщо всі оператори зайняті, то хто ж тоді мені зателефонує?
Vaiber не варіант, ваш оператор відповів на моє повідомлення аж на наступний день. Оскільки повідомлення оброблюються по черзі і лише с 8:00 до 20:00. Я вам написав в 19:32, а оператор мені відповів в 09:10.
Припускаю, що повідомлення у facebook оброблюються не краще, а тому постає питання, як з вами оперативно зв'язатись?
kseon
Аватар користувача
Користувач
 
Повідомлення: 77
З нами з: 04 вересня 2010, 09:59

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення splean » 09 лютого 2021, 21:25

Kseon, та забей на эту ситуацию. Если сидят и не хотят или на йух посылают - чего тут думать. Была такая же ситуация - мин 10 ждал, плюнул и ушел ибо толку сидеть у телефона. ТП привет

upd: Стаття 10. Державною мовою в Україні є українська мова.
Держава забезпечує всебічний розвиток і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя на всій території України.
В Україні гарантується вільний розвиток, використання і захист російської, інших мов національних меншин України.
Держава сприяє вивченню мов міжнародного спілкування.
Застосування мов в Україні гарантується Конституцією України та визначається законом.

Если начнется укр.., рус..
Востаннє редагувалось splean в 09 лютого 2021, 21:51, всього редагувалось 2 разів.
splean
Аватар користувача
Користувач
 
Повідомлення: 54
З нами з: 04 серпня 2014, 07:13

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення A P » 10 лютого 2021, 12:39

Коли вже, нарешті, Ви дасте ладу Вашій системі розрахунків? Сплачую 195грн., в особистому кабінеті відображається 180грн.за лютий, в СМС приходить залишок 30грн., в кабінеті 210... Це все нагадує звичайне шахрайство. Якщо вже відмінили паперові квитанції, то в особистому кабінеті має бути "як в банку".
І яка добра людина додумалась з недолугими назвами категорій користувачів на форумі? Новачкі, прагнучі ... Зніміть з мене цю маячню.
A P
Аватар користувача
Користувач
 
Повідомлення: 160
З нами з: 14 травня 2010, 22:49

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Malfrida » 10 лютого 2021, 14:08

A P написав:Коли вже, нарешті, Ви дасте ладу Вашій системі розрахунків? Сплачую 195грн., в особистому кабінеті відображається 180грн.за лютий, в СМС приходить залишок 30грн., в кабінеті 210... Це все нагадує звичайне шахрайство. Якщо вже відмінили паперові квитанції, то в особистому кабінеті має бути "як в банку".
І яка добра людина додумалась з недолугими назвами категорій користувачів на форумі? Новачкі, прагнучі ... Зніміть з мене цю маячню.


Добрий день, A P!

На 01.02.2021 на Вашому рахунку був залишок 29,99 грн. (переплата в грудні 2020 р.). В лютому на рахунок надійшло 180 грн, загальна сума залишку складає 209,99 грн. Абонплата за лютий 2021 р. становить 195 грн., вона зніметься в останній день місяця.

З приводу перекладу назв категорій користувачів інформацію уточнюємо.
Служба технічної підтримки
Кабельний оператор ОСНОВА™
тел.: +38 (0462) 600-500
моб.: +38 (095) 285-0103
моб.: +38 (093) 304-8899
Malfrida
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 126
З нами з: 18 червня 2014, 12:48

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Earthman » 10 лютого 2021, 15:32

kseon написав:Добрий день.
Використання функції "зворотній зв'язок" гарна штука, але якщо всі оператори зайняті, то хто ж тоді мені зателефонує?
Vaiber не варіант, ваш оператор відповів на моє повідомлення аж на наступний день. Оскільки повідомлення оброблюються по черзі і лише с 8:00 до 20:00. Я вам написав в 19:32, а оператор мені відповів в 09:10.
Припускаю, що повідомлення у facebook оброблюються не краще...

Добрий день!
Усі звернення обробляються відповідно до черги, в якій були отримані. Відповідно, о 19:32 в обробці знаходились звернення, отримані раніше за Ваше.
kseon написав:а тому постає питання, як з вами оперативно зв'язатись?

Будь-який провайдер Інтернету не відноситься до категорії служб оперативного реагування. Ви вже декілька разів звернулись на форум та у Viber, але жодного разу не виклали по суті питання, за яким звертаєтесь. Повідомте, будь ласка, які у Вас є запитання щодо роботи послуг та наші співробітники обов'язково допоможуть Вам у їх вирішенні.
Востаннє редагувалось Earthman в 10 лютого 2021, 17:03, всього редагувалось 1 раз.
Earthman
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 337
З нами з: 06 березня 2016, 20:02

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення kseon » 10 лютого 2021, 17:20

Earthman написав:
kseon написав:Добрий день.
Використання функції "зворотній зв'язок" гарна штука, але якщо всі оператори зайняті, то хто ж тоді мені зателефонує?
Vaiber не варіант, ваш оператор відповів на моє повідомлення аж на наступний день. Оскільки повідомлення оброблюються по черзі і лише с 8:00 до 20:00. Я вам написав в 19:32, а оператор мені відповів в 09:10.
Припускаю, що повідомлення у facebook оброблюються не краще...

Добрий день!
Усі звернення обробляються відповідно до черги, в якій були отримані. Відповідно, о 19:32 в обробці знаходились звернення, отримані раніше за Ваше.
kseon написав:а тому постає питання, як з вами оперативно зв'язатись?

Будь-який провайдер Інтернету не відноситься до категорії служб оперативного реагування. Ви вже декілька разів звернулись на форум та у Viber, але жодного разу не виклали по суті питання, за яким звертаєтесь. Повідомте, будь ласка, які у Вас є запитання щодо роботи послуг та наші співробітники обов'язково допоможуть Вам у їх вирішенні.


Earthman, дякую, що пояснили значення слова "черга" і яким чином, у цій самій черзі, оброблюються дзвінки.
Якщо, Ви уважно перечитаєте мої останні пости і звернете увагу на назву даного розділу на форумі, Ви скоріше за все здогадаєтесь, що моя "КРИТИКА" направлена на роботу вашої служби підтримки, чи колл-центу, чи як ви там називаєтесь.

Швидше беріть трубку, коли до Вас телефонують споживачі і все. Більше я нічого від Вас не хочу.
Я звертаюсь до Вас декілька разів на рік, і поки що, вважаю Вашу послугу доступу до мережі Інтернет задовільною.
Але я не хочу чекати по пів години поки мені хтось відповість.
Я хочу швидко повідомити свою проблему і далі займатись своїми справами.
Перепрошую, але у Вайбері це не сервіс технічної підтримки.
kseon
Аватар користувача
Користувач
 
Повідомлення: 77
З нами з: 04 вересня 2010, 09:59

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Earthman » 10 лютого 2021, 19:31

Шановний kseon! Ваша думка, безумовно, була почута нами. Дякуємо за звернення!
Earthman
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 337
З нами з: 06 березня 2016, 20:02

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення evgenijbox » 17 лютого 2021, 12:18

Здравствуйте! Подскажите от чего такой низкий пинг может быть аж 6? Каким он должен быть в норме? Спасибо!
Зображення
Востаннє редагувалось evgenijbox в 17 лютого 2021, 12:20, всього редагувалось 1 раз.
Добавьте нормальные каналы.
evgenijbox
Аватар користувача
Користувач
 
Повідомлення: 67
З нами з: 08 березня 2012, 14:40

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення disgold » 17 лютого 2021, 15:44

evgenijbox написав:Здравствуйте! Подскажите от чего такой низкий пинг может быть аж 6? Каким он должен быть в норме? Спасибо!


Досвічені користувачі знають, що чим менше ping, тим краще. Цей показник вимірюється в мілісекундах (мс) і означає час, за який один комп'ютер або сервер отримує інформацію від іншого.
Проте, емпіричним методом була отримана наступна градація значень ping:
- до 40 мс - ідеальне значення. Такий час реакції дозволяє комфортно користуватися стрімінговими сервісами (Twitch, прямі трансляції на Youtube і т.д.), насолоджуватися усіма популярними іграми, розрахованими на багато користувачів, і без затримок отримувати доступ до web-сторінок;
- 40-110 мс вважається нормальним значенням. Пінг дозволяє комфортно користуватися інтернет-ресурсами та в цілому прийнятний для онлайн-ігор;
- 110-210 мс - занадто великий ping для ігор, розрахованиих на багато користувачів, особливо для жанрів, в яких важлива швидкість реакції (шутери, гоночні симулятори і т.д.). Для доступу до сайтів з текстовою інформацією такий пінг залишається нормальним, проте медіасервіси працюватимуть повільно.
Постійне значення пінгу вище 300 мс на будь-яких серверах може розглядатися як симптом серйозних проблем мережевого підключення. Такий час реакції можна класифікувати як вкрай високий.
Однак, слід враховувати місце розташування і віддаленість серверів, що нас цікавлять. Скажімо так: ping на сервери м. Львів (Україна) буде 10-15 мс, але ping на сервери м. Сідней (Австралія) буде 250-300 мс.
Востаннє редагувалось disgold в 17 лютого 2021, 15:53, всього редагувалось 1 раз.
disgold
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 31
З нами з: 18 грудня 2020, 14:27

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення evgenijbox » 18 лютого 2021, 12:12

disgold, спасибо большое!
Добавьте нормальные каналы.
evgenijbox
Аватар користувача
Користувач
 
Повідомлення: 67
З нами з: 08 березня 2012, 14:40

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення gazik1 » 20 лютого 2021, 13:33

Что творится с интернетом на зазе?ето уже надоело постоянные подвисания!и ето не один я жалуюсь на районе вы цены поднимаете а стабильный интернет сделать не можете и ето постоянно так то подвисает то пропадает
gazik1
Новачок
 
Повідомлення: 37
З нами з: 01 вересня 2017, 09:04

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення disgold » 21 лютого 2021, 12:37

gazik1 написав:Что творится с интернетом на зазе?ето уже надоело постоянные подвисания!и ето не один я жалуюсь на районе вы цены поднимаете а стабильный интернет сделать не можете и ето постоянно так то подвисает то пропадает

Доброго дня.
Ні вчора, ні сьогодні масових звернень з района ЗАЗ не було. Для надання коректної консультації, треба знати повну адресу, за якою ви отримуєте послугу. Або звернутись до нас на гарячу лінію за тел.+38(0462) 600-500 +38 (093) 304-88-99 +38 (095) 285-01-03, або написати у Viber за тел. +38 (095) 285-01-03.
disgold
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 31
З нами з: 18 грудня 2020, 14:27

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Tuman » 21 лютого 2021, 14:32

Как разорвать с вами договор?
На Рокоссовского ваш центр не работает, а на Котляревского ехать не могу.
Tuman
Користувач
 
Повідомлення: 64
З нами з: 30 травня 2016, 14:46

Поперед.Далі

Повернутись до Питання - відповідь

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 24 гостей

cron