Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Модератор: Support

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення pride » 29 січня 2021, 13:34

Последнее время часто наблюдается такая картина по некоторым ресурсам
Приєднані файли
Безымянный.jpg
Безымянный.jpg (73.37 Кб) Переглянуто 2261 разів
pride
Новачок
 
Повідомлення: 35
З нами з: 26 листопада 2018, 12:18

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Earthman » 29 січня 2021, 15:09

pride написав:Последнее время часто наблюдается такая картина по некоторым ресурсам


Добрий день!
До вказаної адреси втрати пакетів не спостерігаються.
Скрытый текст: показать
Код: Виділити все
|------------------------------------------------------------------------------------------|
|                                      WinMTR statistics                                   |
|                       Host              -   %  | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |
|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|
|                            172.20.1.254 -    0 | 1214 | 1214 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                   No response from host -  100 |  242 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                            194.44.6.149 -    0 | 1214 | 1214 |    2 |    3 |   37 |    3 |
|                          178.18.230.251 -    0 | 1214 | 1214 |   41 |   41 |   75 |   42 |
|                           178.18.226.82 -    0 | 1210 | 1210 |   39 |   39 |   81 |   39 |
|                          109.105.133.25 -    0 | 1210 | 1210 |   39 |   39 |   41 |   39 |
|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|

Під час того, як Ви наступного разу помітите втрату пакетів, виконайте, будь ласка, перевірку програмою WinMTR та надішлить результати на номер Viber (http://about.osnova.tv/page/Kontaktyi) із зазначенням повної адреси підключення послуг.
Earthman
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 337
З нами з: 06 березня 2016, 20:02

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення WildFire » 29 січня 2021, 16:59

Earthman написав:
pride написав:Последнее время часто наблюдается такая картина по некоторым ресурсам


Добрий день!
До вказаної адреси втрати пакетів не спостерігаються.
Скрытый текст: показать
Код: Виділити все
|------------------------------------------------------------------------------------------|
|                                      WinMTR statistics                                   |
|                       Host              -   %  | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |
|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|
|                            172.20.1.254 -    0 | 1214 | 1214 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                   No response from host -  100 |  242 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                            194.44.6.149 -    0 | 1214 | 1214 |    2 |    3 |   37 |    3 |
|                          178.18.230.251 -    0 | 1214 | 1214 |   41 |   41 |   75 |   42 |
|                           178.18.226.82 -    0 | 1210 | 1210 |   39 |   39 |   81 |   39 |
|                          109.105.133.25 -    0 | 1210 | 1210 |   39 |   39 |   41 |   39 |
|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|

Під час того, як Ви наступного разу помітите втрату пакетів, виконайте, будь ласка, перевірку програмою WinMTR та надішлить результати на номер Viber (http://about.osnova.tv/page/Kontaktyi) із зазначенням повної адреси підключення послуг.


Это та же проблема что я выше писал. По айпишнику вижу это сервер линейки "черри".

Код: Виділити все
|------------------------------------------------------------------------------------------|
|                                      WinMTR statistics                                   |
|                       Host              -   %  | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |
|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|
|                             192.168.1.1 -    0 |   62 |   62 |    0 |    1 |   14 |    1 |
|                      ppp-pool.osnova.tv -    0 |   62 |   62 |    1 |    5 |   31 |    4 |
|                   No response from host -  100 |   13 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                      osn.kv.br1.uar.net -    0 |   62 |   62 |    6 |   12 |   41 |    9 |
|                   178.18.230.251.dataix -    4 |   54 |   52 |   41 |   45 |   62 |   45 |
|                    as49813.ix.dataix.ru -    0 |   62 |   62 |   41 |   45 |   66 |   41 |
|                         109.105.133.211 -    0 |   62 |   62 |   42 |   46 |   75 |   47 |
|                         109.105.133.113 -    0 |   62 |   62 |   41 |   45 |   62 |   46 |
|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|


Вот там где 4 процента, регулярно бывает до 80% и обрывы.
Востаннє редагувалось WildFire в 29 січня 2021, 17:01, всього редагувалось 1 раз.
WildFire
Аватар користувача
Користувач
 
Повідомлення: 99
З нами з: 01 квітня 2010, 11:27

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Earthman » 29 січня 2021, 17:26

WildFire написав:
Это та же проблема что я выше писал. По айпишнику вижу это сервер линейки "черри".

Скрытый текст: показать
Код: Виділити все
|------------------------------------------------------------------------------------------|
|                                      WinMTR statistics                                   |
|                       Host              -   %  | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |
|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|
|                             192.168.1.1 -    0 |   62 |   62 |    0 |    1 |   14 |    1 |
|                      ppp-pool.osnova.tv -    0 |   62 |   62 |    1 |    5 |   31 |    4 |
|                   No response from host -  100 |   13 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                      osn.kv.br1.uar.net -    0 |   62 |   62 |    6 |   12 |   41 |    9 |
|                   178.18.230.251.dataix -    4 |   54 |   52 |   41 |   45 |   62 |   45 |
|                    as49813.ix.dataix.ru -    0 |   62 |   62 |   41 |   45 |   66 |   41 |
|                         109.105.133.211 -    0 |   62 |   62 |   42 |   46 |   75 |   47 |
|                         109.105.133.113 -    0 |   62 |   62 |   41 |   45 |   62 |   46 |
|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|


Вот там где 4 процента, регулярно бывает до 80% и обрывы.


Добрий день!
На адресі призначення 109.105.133.113 втрат пакетів немає. Сервер 178.18.230.251, ймовірно, просто налаштований ігнорувати частину пакетів в залежності від поточного навантаження.
Earthman
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 337
З нами з: 06 березня 2016, 20:02

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення pride » 29 січня 2021, 17:47

Earthman написав:
WildFire написав:
Это та же проблема что я выше писал. По айпишнику вижу это сервер линейки "черри".

Скрытый текст: показать
Код: Виділити все
|------------------------------------------------------------------------------------------|
|                                      WinMTR statistics                                   |
|                       Host              -   %  | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |
|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|
|                             192.168.1.1 -    0 |   62 |   62 |    0 |    1 |   14 |    1 |
|                      ppp-pool.osnova.tv -    0 |   62 |   62 |    1 |    5 |   31 |    4 |
|                   No response from host -  100 |   13 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                      osn.kv.br1.uar.net -    0 |   62 |   62 |    6 |   12 |   41 |    9 |
|                   178.18.230.251.dataix -    4 |   54 |   52 |   41 |   45 |   62 |   45 |
|                    as49813.ix.dataix.ru -    0 |   62 |   62 |   41 |   45 |   66 |   41 |
|                         109.105.133.211 -    0 |   62 |   62 |   42 |   46 |   75 |   47 |
|                         109.105.133.113 -    0 |   62 |   62 |   41 |   45 |   62 |   46 |
|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|


Вот там где 4 процента, регулярно бывает до 80% и обрывы.


Добрий день!
На адресі призначення 109.105.133.113 втрат пакетів немає. Сервер 178.18.230.251, ймовірно, просто налаштований ігнорувати частину пакетів в залежності від поточного навантаження.

Рядом стоят 2 компьютера, один на основе, второй на киевстаре, пинги запущены постоянно и там и там, последную неделю на основе практически каждый день проблемы такие, на киевстаре проблем нету. А поповоду "сейчас потерь нету" это как позвонить в облэнерго пожаловаться что каждый день электричество отключает, а они скажут что ну сейчас же есть. Нехотите признавать проблему, не признавайте, других провайдеров хватает.
Востаннє редагувалось pride в 29 січня 2021, 17:55, всього редагувалось 1 раз.
pride
Новачок
 
Повідомлення: 35
З нами з: 26 листопада 2018, 12:18

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Earthman » 29 січня 2021, 18:09


Добрий день!
На адресі призначення 109.105.133.113 втрат пакетів немає. Сервер 178.18.230.251, ймовірно, просто налаштований ігнорувати частину пакетів в залежності від поточного навантаження.

Рядом стоят 2 компьютера, один на основе, второй на киевстаре, пинги запущены постоянно и там и там, последную неделю на основе практически каждый день проблемы такие, на киевстаре проблем нету. А поповоду "сейчас потерь нету" это как позвонить в облэнерго пожаловаться что каждый день электричество отключает, а они скажут что ну сейчас же есть. Нехотите признавать проблему, не признавайте, других провайдеров хватает.


Ніхто не писав про відсутність проблеми. Але результатів однієї команди пінг, скріншот результату якої Ви надіслали, недостатньо для її локалізації. Так, у різних провайдерів різні маршрути проходження трафіку. Саме результат WinMTR може виявити, на якому вузлі виникають втрати та надасть необхідну інформацію для усунення ймовірних несправностей. Якщо у Вас відсутня можливість виконання детальної діагностики - є можливість оформити виклик наших співробітників за адресою підключення до послуг.
Earthman
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 337
З нами з: 06 березня 2016, 20:02

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення pride » 29 січня 2021, 18:14

Earthman написав:

Добрий день!
На адресі призначення 109.105.133.113 втрат пакетів немає. Сервер 178.18.230.251, ймовірно, просто налаштований ігнорувати частину пакетів в залежності від поточного навантаження.

Рядом стоят 2 компьютера, один на основе, второй на киевстаре, пинги запущены постоянно и там и там, последную неделю на основе практически каждый день проблемы такие, на киевстаре проблем нету. А поповоду "сейчас потерь нету" это как позвонить в облэнерго пожаловаться что каждый день электричество отключает, а они скажут что ну сейчас же есть. Нехотите признавать проблему, не признавайте, других провайдеров хватает.


Ніхто не писав про відсутність проблеми. Але результатів однієї команди пінг, скріншот результату якої Ви надіслали, недостатньо для її локалізації. Так, у різних провайдерів різні маршрути проходження трафіку. Саме результат WinMTR може виявити, на якому вузлі виникають втрати та надасть необхідну інформацію для усунення ймовірних несправностей. Якщо у Вас відсутня можливість виконання детальної діагностики - є можливість оформити виклик наших співробітників за адресою підключення до послуг.

Чим допоможе виклик співробітників, якщо проблема проявляється раз-два за добу, в рандомний час? Вони приїдуть та будуть чекати добу коли проявиться проблема? Чи протестують, скажуть що проблеми в даний момент немає?
pride
Новачок
 
Повідомлення: 35
З нами з: 26 листопада 2018, 12:18

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Earthman » 29 січня 2021, 18:24

В такому разі спробуйте виконати на час проблеми діагностику WinMTR самостійно та повідомте про результати. Ми із свого боку також проведемо додаткову діагностику. Також Ви повідомляли про декілька ресурсів з проблемою, які ще IP-адреси необхідно перевірити?
Earthman
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 337
З нами з: 06 березня 2016, 20:02

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення pride » 29 січня 2021, 18:27

Earthman написав:В такому разі спробуйте виконати на час проблеми діагностику WinMTR самостійно та повідомте про результати. Ми із свого боку також проведемо додаткову діагностику. Також Ви повідомляли про декілька ресурсів з проблемою, які ще IP-адреси необхідно перевірити?

Якщо під час виникнення втрат пакетів я буду перед компьютером обовязково зроблю. Але Вам вище вже написали на якому вузлі виникає проблема
pride
Новачок
 
Повідомлення: 35
З нами з: 26 листопада 2018, 12:18

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення pride » 30 січня 2021, 09:16

Earthman написав:В такому разі спробуйте виконати на час проблеми діагностику WinMTR самостійно та повідомте про результати. Ми із свого боку також проведемо додаткову діагностику. Також Ви повідомляли про декілька ресурсів з проблемою, які ще IP-адреси необхідно перевірити?

Довго чекати недовелось
Скрытый текст: показать
Код: Виділити все
|------------------------------------------------------------------------------------------|

|                                      WinMTR statistics                                   |

|                       Host              -   %  | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |

|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|

|                             192.168.0.1 -    0 |  315 |  315 |    0 |    0 |   10 |    0 |

|                      ppp-pool.osnova.tv -    0 |  315 |  315 |    0 |    0 |   13 |    0 |

|                   No response from host -  100 |   63 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |

|                      osn.kv.br1.uar.net -    0 |  315 |  315 |    3 |    4 |   28 |    3 |

|                   No response from host -  100 |   63 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |

|                    as49813.ix.dataix.ru -   18 |  183 |  151 |  195 |  210 |  293 |  200 |

|                         109.105.133.211 -   15 |  197 |  168 |  196 |  215 |  285 |  203 |

|                         109.105.133.113 -   16 |  195 |  165 |  179 |  213 |  272 |  204 |

|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|
pride
Новачок
 
Повідомлення: 35
З нами з: 26 листопада 2018, 12:18

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення disgold » 31 січня 2021, 15:36

pride написав:Довго чекати недовелось
Скрытый текст: показать
Код: Виділити все
|------------------------------------------------------------------------------------------|

|                                      WinMTR statistics                                   |

|                       Host              -   %  | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |

|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|

|                             192.168.0.1 -    0 |  315 |  315 |    0 |    0 |   10 |    0 |

|                      ppp-pool.osnova.tv -    0 |  315 |  315 |    0 |    0 |   13 |    0 |

|                   No response from host -  100 |   63 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |

|                      osn.kv.br1.uar.net -    0 |  315 |  315 |    3 |    4 |   28 |    3 |

|                   No response from host -  100 |   63 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |

|                    as49813.ix.dataix.ru -   18 |  183 |  151 |  195 |  210 |  293 |  200 |

|                         109.105.133.211 -   15 |  197 |  168 |  196 |  215 |  285 |  203 |

|                         109.105.133.113 -   16 |  195 |  165 |  179 |  213 |  272 |  204 |

|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|


Доброго дня.
За наданими даними видно, що втрати починаються з серверу "as49813.ix.dataix.ru", котрий не входить в зону нашої відповідальності.
З нашої сторони зв'язок до вищого провайдеру, а саме до " .uar.net" без втрат.
disgold
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 31
З нами з: 18 грудня 2020, 14:27

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення romanset » 31 січня 2021, 15:44

pride написав:
Earthman написав:В такому разі спробуйте виконати на час проблеми діагностику WinMTR самостійно та повідомте про результати. Ми із свого боку також проведемо додаткову діагностику. Також Ви повідомляли про декілька ресурсів з проблемою, які ще IP-адреси необхідно перевірити?

Довго чекати недовелось
Скрытый текст: показать
Код: Виділити все
|------------------------------------------------------------------------------------------|

|                                      WinMTR statistics                                   |

|                       Host              -   %  | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |

|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|

|                             192.168.0.1 -    0 |  315 |  315 |    0 |    0 |   10 |    0 |

|                      ppp-pool.osnova.tv -    0 |  315 |  315 |    0 |    0 |   13 |    0 |

|                   No response from host -  100 |   63 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |

|                      osn.kv.br1.uar.net -    0 |  315 |  315 |    3 |    4 |   28 |    3 |

|                   No response from host -  100 |   63 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |

|                    as49813.ix.dataix.ru -   18 |  183 |  151 |  195 |  210 |  293 |  200 |

|                         109.105.133.211 -   15 |  197 |  168 |  196 |  215 |  285 |  203 |

|                         109.105.133.113 -   16 |  195 |  165 |  179 |  213 |  272 |  204 |

|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|

Доброго дня. Перевірте сьогодні . І якщо повториться, викладіть результат winmtr
Востаннє редагувалось romanset в 31 січня 2021, 15:47, всього редагувалось 1 раз.
romanset
Аватар користувача
Новачок
 
Повідомлення: 24
З нами з: 11 квітня 2010, 07:33

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення pride » 01 лютого 2021, 10:23

disgold написав:
pride написав:Довго чекати недовелось
Скрытый текст: показать
Код: Виділити все
|------------------------------------------------------------------------------------------|

|                                      WinMTR statistics                                   |

|                       Host              -   %  | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |

|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|

|                             192.168.0.1 -    0 |  315 |  315 |    0 |    0 |   10 |    0 |

|                      ppp-pool.osnova.tv -    0 |  315 |  315 |    0 |    0 |   13 |    0 |

|                   No response from host -  100 |   63 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |

|                      osn.kv.br1.uar.net -    0 |  315 |  315 |    3 |    4 |   28 |    3 |

|                   No response from host -  100 |   63 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |

|                    as49813.ix.dataix.ru -   18 |  183 |  151 |  195 |  210 |  293 |  200 |

|                         109.105.133.211 -   15 |  197 |  168 |  196 |  215 |  285 |  203 |

|                         109.105.133.113 -   16 |  195 |  165 |  179 |  213 |  272 |  204 |

|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|


Доброго дня.
За наданими даними видно, що втрати починаються з серверу "as49813.ix.dataix.ru", котрий не входить в зону нашої відповідальності.
З нашої сторони зв'язок до вищого провайдеру, а саме до " .uar.net" без втрат.

Погано Вам видно, адже проблеми на вузлі 178.18.230.251.dataix, що перед тим, який ви вказали. То ваші представники телефонують і кажуть що подавайте скаргу якщо проблеми, ми можемо змінити маршрут, то ви кажете що не в зоні відповідальності. Із-за неякісних послуг я вже провів другий інтернет від іншого провайдера,і там чомусь проблем немає від слова зовсім, але мені потрібно 2 інтернета, і бачу що треба шукати іншого провайдера взамін основі
pride
Новачок
 
Повідомлення: 35
З нами з: 26 листопада 2018, 12:18

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення pride » 01 лютого 2021, 10:25

romanset написав:
pride написав:
Earthman написав:В такому разі спробуйте виконати на час проблеми діагностику WinMTR самостійно та повідомте про результати. Ми із свого боку також проведемо додаткову діагностику. Також Ви повідомляли про декілька ресурсів з проблемою, які ще IP-адреси необхідно перевірити?

Довго чекати недовелось
Скрытый текст: показать
Код: Виділити все
|------------------------------------------------------------------------------------------|

|                                      WinMTR statistics                                   |

|                       Host              -   %  | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |

|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|

|                             192.168.0.1 -    0 |  315 |  315 |    0 |    0 |   10 |    0 |

|                      ppp-pool.osnova.tv -    0 |  315 |  315 |    0 |    0 |   13 |    0 |

|                   No response from host -  100 |   63 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |

|                      osn.kv.br1.uar.net -    0 |  315 |  315 |    3 |    4 |   28 |    3 |

|                   No response from host -  100 |   63 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |

|                    as49813.ix.dataix.ru -   18 |  183 |  151 |  195 |  210 |  293 |  200 |

|                         109.105.133.211 -   15 |  197 |  168 |  196 |  215 |  285 |  203 |

|                         109.105.133.113 -   16 |  195 |  165 |  179 |  213 |  272 |  204 |

|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|

Доброго дня. Перевірте сьогодні . І якщо повториться, викладіть результат winmtr

повторюється час від часу, на вузлі 178.18.230.251.dataix що в тут зашифровано, я небачу сенсу знов щось викладати, це як розмова глухого с німим
Востаннє редагувалось pride в 01 лютого 2021, 10:26, всього редагувалось 1 раз.
pride
Новачок
 
Повідомлення: 35
З нами з: 26 листопада 2018, 12:18

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення Izraphail » 01 лютого 2021, 17:31

Да сколько можно то? (Лётная 43)
Утром ад, подходит вечер и опять ад. У меня митинги/созвоны, начало спринта, а тут любимая основа
Код: Виділити все
|------------------------------------------------------------------------------------------|
|                                      WinMTR statistics                                   |
|                       Host              -   %  | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |
|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|
|                             192.168.0.1 -    0 |   58 |   58 |    1 |    3 |    9 |    1 |
|                            172.20.1.254 -   47 |   58 |   31 |    1 |    3 |   10 |    3 |
|                   No response from host -  100 |   58 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                      osn.kv.br1.uar.net -   45 |   58 |   32 |    9 |   10 |   17 |   10 |
|                            194.44.4.254 -   42 |   58 |   34 |    8 |   11 |   29 |   13 |
|                         108.170.248.146 -   49 |   58 |   30 |    9 |   12 |   38 |   11 |
|                          142.250.227.43 -   44 |   58 |   33 |   41 |   43 |   65 |   42 |
|                         142.250.227.130 -   56 |   58 |   26 |   41 |   43 |   50 |   43 |
|                           172.253.74.18 -   61 |   58 |   23 |   48 |   50 |   73 |   73 |
|                          108.170.234.90 -   64 |   58 |   21 |   48 |   50 |   62 |   51 |
|                         108.170.253.161 -   60 |   57 |   23 |   49 |   52 |   70 |   50 |
|                           209.85.242.83 -   50 |   57 |   29 |   47 |   49 |   55 |   48 |
|                          216.58.207.238 -   44 |   57 |   32 |   46 |   48 |   54 |   47 |
|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|
   WinMTR - 0.8. Copyleft @2000-2002 Vasile Laurentiu Stanimir  ( stanimir@cr.nivis.com )
Izraphail
Новачок
 
Повідомлення: 16
З нами з: 30 червня 2018, 15:14

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення disgold » 01 лютого 2021, 20:09

pride написав: повторюється час від часу, на вузлі 178.18.230.251.dataix що в тут зашифровано, я небачу сенсу знов щось викладати, це як розмова глухого с німим


Доброго дня.
Вчора адміністратори зв'язалися з вищестоящим провайдером для перевірки та оптимізації маршруту, на даний час у нас ситуація наступна:
Скрытый текст: показать
Код: Виділити все
|------------------------------------------------------------------------------------------|
|                                      WinMTR statistics                                   |
|                       Host              -   %  | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |
|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|
|                      ppp-pool.osnova.tv -    0 | 10468 | 10468 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                   No response from host -  100 | 2093 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                   No response from host -  100 | 2093 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                   No response from host -  100 | 2093 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                    as49813.ix.dataix.ru -    1 | 10375 | 10352 |   21 |   21 |   63 |   22 |
|                         109.105.133.211 -    1 | 10344 | 10314 |   21 |   26 |  106 |   21 |
|                         109.105.133.113 -    0 | 10466 | 10466 |   19 |   19 |   28 |   20 |
|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|


Якщо знову з'являться втрати, будь ласка, надсилайте показники МТR.

P.S. На даному графіку проміжні хопи «No response from host» показують втрати. Якщо на кінцевому хопі втрат немає, то це означає що транзитні хопи блокують частину ICMP трафіку для балансування навантаження.
Востаннє редагувалось disgold в 01 лютого 2021, 20:50, всього редагувалось 4 разів.
disgold
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 31
З нами з: 18 грудня 2020, 14:27

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення pride » 01 лютого 2021, 22:36

disgold написав:
pride написав: повторюється час від часу, на вузлі 178.18.230.251.dataix що в тут зашифровано, я небачу сенсу знов щось викладати, це як розмова глухого с німим


Доброго дня.
Вчора адміністратори зв'язалися з вищестоящим провайдером для перевірки та оптимізації маршруту, на даний час у нас ситуація наступна:
Скрытый текст: показать
Код: Виділити все
|------------------------------------------------------------------------------------------|
|                                      WinMTR statistics                                   |
|                       Host              -   %  | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |
|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|
|                      ppp-pool.osnova.tv -    0 | 10468 | 10468 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                   No response from host -  100 | 2093 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                   No response from host -  100 | 2093 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                   No response from host -  100 | 2093 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                    as49813.ix.dataix.ru -    1 | 10375 | 10352 |   21 |   21 |   63 |   22 |
|                         109.105.133.211 -    1 | 10344 | 10314 |   21 |   26 |  106 |   21 |
|                         109.105.133.113 -    0 | 10466 | 10466 |   19 |   19 |   28 |   20 |
|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|


Якщо знову з'являться втрати, будь ласка, надсилайте показники МТR.

P.S. На даному графіку проміжні хопи «No response from host» показують втрати. Якщо на кінцевому хопі втрат немає, то це означає що транзитні хопи блокують частину ICMP трафіку для балансування навантаження.

Я розумі Ваш P.S. Втрати саме на цьому вузлі почались приблизно з 20-их чисел січня, 1-3 рази на добу, на пару хвилин, я довго чекав поки само собою виправиться, але ж воно не виправляється. буду моніторити ситуацію
pride
Новачок
 
Повідомлення: 35
З нами з: 26 листопада 2018, 12:18

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення pride » 02 лютого 2021, 23:14

disgold написав:
pride написав: повторюється час від часу, на вузлі 178.18.230.251.dataix що в тут зашифровано, я небачу сенсу знов щось викладати, це як розмова глухого с німим


Доброго дня.
Вчора адміністратори зв'язалися з вищестоящим провайдером для перевірки та оптимізації маршруту, на даний час у нас ситуація наступна:
Скрытый текст: показать
Код: Виділити все
|------------------------------------------------------------------------------------------|
|                                      WinMTR statistics                                   |
|                       Host              -   %  | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |
|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|
|                      ppp-pool.osnova.tv -    0 | 10468 | 10468 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                   No response from host -  100 | 2093 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                   No response from host -  100 | 2093 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                   No response from host -  100 | 2093 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                    as49813.ix.dataix.ru -    1 | 10375 | 10352 |   21 |   21 |   63 |   22 |
|                         109.105.133.211 -    1 | 10344 | 10314 |   21 |   26 |  106 |   21 |
|                         109.105.133.113 -    0 | 10466 | 10466 |   19 |   19 |   28 |   20 |
|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|


Якщо знову з'являться втрати, будь ласка, надсилайте показники МТR.

P.S. На даному графіку проміжні хопи «No response from host» показують втрати. Якщо на кінцевому хопі втрат немає, то це означає що транзитні хопи блокують частину ICMP трафіку для балансування навантаження.

Знову теж саме, на тому ж вузлі. 02.02.2021 23-05
Скрытый текст: показать
Код: Виділити все
|------------------------------------------------------------------------------------------|
|                                      WinMTR statistics                                   |
|                       Host              -   %  | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |
|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|
|                             192.168.0.1 -    0 |   47 |   47 |    0 |    0 |    9 |    0 |
|                      ppp-pool.osnova.tv -    0 |   47 |   47 |    0 |    0 |   15 |    0 |
|                   No response from host -  100 |   10 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                      osn.kv.br1.uar.net -    0 |   47 |   47 |    3 |    4 |   17 |    5 |
|                   No response from host -  100 |   10 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                    as49813.ix.dataix.ru -   13 |   31 |   27 |    0 |   23 |   36 |   22 |
|                         109.105.133.211 -   13 |   31 |   27 |    0 |   24 |   37 |   22 |
|                         109.105.133.113 -   13 |   31 |   27 |    0 |   24 |   26 |   24 |
|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|
   WinMTR v0.92 GPL V2 by Appnor MSP - Fully Managed Hosting & Cloud Provider
Приєднані файли
Безымянный.jpg
Безымянный.jpg (188.93 Кб) Переглянуто 2022 разів
pride
Новачок
 
Повідомлення: 35
З нами з: 26 листопада 2018, 12:18

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення evgenijbox » 03 лютого 2021, 18:26

Здравствуйте!
Скаажите пожалуйста как я могу выбрать язык меню форума и личного кабинета в Основе? Спасибо!
Добавьте нормальные каналы.
evgenijbox
Аватар користувача
Користувач
 
Повідомлення: 67
З нами з: 08 березня 2012, 14:40

Re: Адміністрації: побажання, критика, прохання, питання ...

Повідомлення starovoyt107 » 03 лютого 2021, 18:55

Добрый вечер, вопрос к поддержке. Пользуюсь на данный момент тарифом 50мбит, но с 1 марта 2021 года хочу "пересесть" на 100мбит. Хочу поинтересоваться, можно ли сменить сейчас тарифный план, чтобы уже с 1 марта был доступен тариф 100мбит?
starovoyt107
Новачок
 
Повідомлення: 2
З нами з: 03 лютого 2021, 18:44

Поперед.Далі

Повернутись до Питання - відповідь

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 20 гостей

cron