Модератор: Support
pride написав:Последнее время часто наблюдается такая картина по некоторым ресурсам
Earthman написав:pride написав:Последнее время часто наблюдается такая картина по некоторым ресурсам
Добрий день!
До вказаної адреси втрати пакетів не спостерігаються.Скрытый текст: показать
Під час того, як Ви наступного разу помітите втрату пакетів, виконайте, будь ласка, перевірку програмою WinMTR та надішлить результати на номер Viber (http://about.osnova.tv/page/Kontaktyi) із зазначенням повної адреси підключення послуг.
|------------------------------------------------------------------------------------------|
| WinMTR statistics |
| Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |
|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|
| 192.168.1.1 - 0 | 62 | 62 | 0 | 1 | 14 | 1 |
| ppp-pool.osnova.tv - 0 | 62 | 62 | 1 | 5 | 31 | 4 |
| No response from host - 100 | 13 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| osn.kv.br1.uar.net - 0 | 62 | 62 | 6 | 12 | 41 | 9 |
| 178.18.230.251.dataix - 4 | 54 | 52 | 41 | 45 | 62 | 45 |
| as49813.ix.dataix.ru - 0 | 62 | 62 | 41 | 45 | 66 | 41 |
| 109.105.133.211 - 0 | 62 | 62 | 42 | 46 | 75 | 47 |
| 109.105.133.113 - 0 | 62 | 62 | 41 | 45 | 62 | 46 |
|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|
WildFire написав:
Это та же проблема что я выше писал. По айпишнику вижу это сервер линейки "черри".Скрытый текст: показать
Вот там где 4 процента, регулярно бывает до 80% и обрывы.
Earthman написав:WildFire написав:
Это та же проблема что я выше писал. По айпишнику вижу это сервер линейки "черри".Скрытый текст: показать
Вот там где 4 процента, регулярно бывает до 80% и обрывы.
Добрий день!
На адресі призначення 109.105.133.113 втрат пакетів немає. Сервер 178.18.230.251, ймовірно, просто налаштований ігнорувати частину пакетів в залежності від поточного навантаження.
Добрий день!
На адресі призначення 109.105.133.113 втрат пакетів немає. Сервер 178.18.230.251, ймовірно, просто налаштований ігнорувати частину пакетів в залежності від поточного навантаження.
Рядом стоят 2 компьютера, один на основе, второй на киевстаре, пинги запущены постоянно и там и там, последную неделю на основе практически каждый день проблемы такие, на киевстаре проблем нету. А поповоду "сейчас потерь нету" это как позвонить в облэнерго пожаловаться что каждый день электричество отключает, а они скажут что ну сейчас же есть. Нехотите признавать проблему, не признавайте, других провайдеров хватает.
Earthman написав:
Добрий день!
На адресі призначення 109.105.133.113 втрат пакетів немає. Сервер 178.18.230.251, ймовірно, просто налаштований ігнорувати частину пакетів в залежності від поточного навантаження.
Рядом стоят 2 компьютера, один на основе, второй на киевстаре, пинги запущены постоянно и там и там, последную неделю на основе практически каждый день проблемы такие, на киевстаре проблем нету. А поповоду "сейчас потерь нету" это как позвонить в облэнерго пожаловаться что каждый день электричество отключает, а они скажут что ну сейчас же есть. Нехотите признавать проблему, не признавайте, других провайдеров хватает.
Ніхто не писав про відсутність проблеми. Але результатів однієї команди пінг, скріншот результату якої Ви надіслали, недостатньо для її локалізації. Так, у різних провайдерів різні маршрути проходження трафіку. Саме результат WinMTR може виявити, на якому вузлі виникають втрати та надасть необхідну інформацію для усунення ймовірних несправностей. Якщо у Вас відсутня можливість виконання детальної діагностики - є можливість оформити виклик наших співробітників за адресою підключення до послуг.
Earthman написав:В такому разі спробуйте виконати на час проблеми діагностику WinMTR самостійно та повідомте про результати. Ми із свого боку також проведемо додаткову діагностику. Також Ви повідомляли про декілька ресурсів з проблемою, які ще IP-адреси необхідно перевірити?
Earthman написав:В такому разі спробуйте виконати на час проблеми діагностику WinMTR самостійно та повідомте про результати. Ми із свого боку також проведемо додаткову діагностику. Також Ви повідомляли про декілька ресурсів з проблемою, які ще IP-адреси необхідно перевірити?
pride написав:Довго чекати недовелосьСкрытый текст: показать
pride написав:Earthman написав:В такому разі спробуйте виконати на час проблеми діагностику WinMTR самостійно та повідомте про результати. Ми із свого боку також проведемо додаткову діагностику. Також Ви повідомляли про декілька ресурсів з проблемою, які ще IP-адреси необхідно перевірити?
Довго чекати недовелосьСкрытый текст: показать
disgold написав:pride написав:Довго чекати недовелосьСкрытый текст: показать
Доброго дня.
За наданими даними видно, що втрати починаються з серверу "as49813.ix.dataix.ru", котрий не входить в зону нашої відповідальності.
З нашої сторони зв'язок до вищого провайдеру, а саме до " .uar.net" без втрат.
romanset написав:pride написав:Earthman написав:В такому разі спробуйте виконати на час проблеми діагностику WinMTR самостійно та повідомте про результати. Ми із свого боку також проведемо додаткову діагностику. Також Ви повідомляли про декілька ресурсів з проблемою, які ще IP-адреси необхідно перевірити?
Довго чекати недовелосьСкрытый текст: показать
Доброго дня. Перевірте сьогодні . І якщо повториться, викладіть результат winmtr
|------------------------------------------------------------------------------------------|
| WinMTR statistics |
| Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |
|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|
| 192.168.0.1 - 0 | 58 | 58 | 1 | 3 | 9 | 1 |
| 172.20.1.254 - 47 | 58 | 31 | 1 | 3 | 10 | 3 |
| No response from host - 100 | 58 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| osn.kv.br1.uar.net - 45 | 58 | 32 | 9 | 10 | 17 | 10 |
| 194.44.4.254 - 42 | 58 | 34 | 8 | 11 | 29 | 13 |
| 108.170.248.146 - 49 | 58 | 30 | 9 | 12 | 38 | 11 |
| 142.250.227.43 - 44 | 58 | 33 | 41 | 43 | 65 | 42 |
| 142.250.227.130 - 56 | 58 | 26 | 41 | 43 | 50 | 43 |
| 172.253.74.18 - 61 | 58 | 23 | 48 | 50 | 73 | 73 |
| 108.170.234.90 - 64 | 58 | 21 | 48 | 50 | 62 | 51 |
| 108.170.253.161 - 60 | 57 | 23 | 49 | 52 | 70 | 50 |
| 209.85.242.83 - 50 | 57 | 29 | 47 | 49 | 55 | 48 |
| 216.58.207.238 - 44 | 57 | 32 | 46 | 48 | 54 | 47 |
|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|
WinMTR - 0.8. Copyleft @2000-2002 Vasile Laurentiu Stanimir ( stanimir@cr.nivis.com )
pride написав: повторюється час від часу, на вузлі 178.18.230.251.dataix що в тут зашифровано, я небачу сенсу знов щось викладати, це як розмова глухого с німим
disgold написав:pride написав: повторюється час від часу, на вузлі 178.18.230.251.dataix що в тут зашифровано, я небачу сенсу знов щось викладати, це як розмова глухого с німим
Доброго дня.
Вчора адміністратори зв'язалися з вищестоящим провайдером для перевірки та оптимізації маршруту, на даний час у нас ситуація наступна:Скрытый текст: показать
Якщо знову з'являться втрати, будь ласка, надсилайте показники МТR.
P.S. На даному графіку проміжні хопи «No response from host» показують втрати. Якщо на кінцевому хопі втрат немає, то це означає що транзитні хопи блокують частину ICMP трафіку для балансування навантаження.
disgold написав:pride написав: повторюється час від часу, на вузлі 178.18.230.251.dataix що в тут зашифровано, я небачу сенсу знов щось викладати, це як розмова глухого с німим
Доброго дня.
Вчора адміністратори зв'язалися з вищестоящим провайдером для перевірки та оптимізації маршруту, на даний час у нас ситуація наступна:Скрытый текст: показать
Якщо знову з'являться втрати, будь ласка, надсилайте показники МТR.
P.S. На даному графіку проміжні хопи «No response from host» показують втрати. Якщо на кінцевому хопі втрат немає, то це означає що транзитні хопи блокують частину ICMP трафіку для балансування навантаження.
Повернутись до Питання - відповідь
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 34 гостей