Модератор: Support
Zimer_Z написав:Добрый день,vin! Спасибо за обращение. По вашему адресу проверили линию, проблем не обнаружено. С Вами свяжется наш мастер для решения данной проблемы.
ShumDok написав:2 Mr Life
После поступления денег на Ваш лицевой счет конвертация их в бонусы происходит в течении часа.
Татьяна ВП написав:У разі виявлення пошкодження телекомунікаційної мережі, що сталося з вини споживача, та завдання збитків з його вини витрати оператора телекомунікацій, пов’язані з усуненням пошкодження, відшкодовуються споживачем у порядку, встановленому законом.
Солнышко написав:Наверное это хищение сигналаДругим жильцам хуже...пользуется один, страдают все.
Написано очень некрасиво и по-хамски.Здравомыслящий человек так не изложит свои мысли, зная, что этот материал прочтёт масса людей.
Одна часть людей платит, а другая пытается всё "на халяву" поэтому так и живём.
Татьяна ВП написав:Шановний brainfilter!
По-перше хотілось би зазначити, що наше підприємство здійснює свою діяльність в рамках чинного законодавства України.
Відповідно до ст.33 Закону України "Про телекомунікації", п.37 Постанови КМУ №295 від 11.04.2012 р., п.6.1.11 діючого Регламенту надання
.
Повернутись до Питання - відповідь
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей