Чи можна залишити скаргу в письмовій формі для керівництва ТМ Основа на діяльність підприємтсва та якість надання послуг, гарантованих підриємоством ТМ Основа в договорі про надання послуг. Оскільки підриємоство "гарантує надання послуги цілодобового доступу клієнту до мережі інтернет", в свою чергу сьогодні таке право споживача було порушено і не відновлено до цього моменту. В свою чергу клієнт виконує своє забов'язання по оплаті за надані послуги. Подібний випадjr уже другий за місяць, тому не може залишитись Клієнтом непоміченим та проігнорованим. Діяльність операторів за тел. 600-500 Клієнт вважає незадовільною, як і незадовільною роботу "ремонтної бригади" яка не спроможна протягом 4,5 годин приїхати за визовом Клієнта.
В разі відмови від такої скарги прошу уточнити юридичну особу ТМ Основа на яку може бути подана скарга в Державну інспекцію України з питань захисту прав споживачів в Чернігівській області.