Швидкість интернету

Модератор: Support

Швидкість интернету

Повідомлення poltche » 04 травня 2021, 10:11

Доброго дня
Що відбувається з швидкістю останні тижні?
При моєму тарифі швидкість має бути до 50 Мбіт/с але вона в основному 35-40 Мбіт/с
Декілька днів назад я придбав збільшення в 2 рази, але таке враження, що швидкість стала ще гірша. Чому и як це вирішувати?
poltche
Новачок
 
Повідомлення: 7
З нами з: 17 грудня 2019, 10:16

Re: Швидкість интернету

Повідомлення disgold » 04 травня 2021, 13:20

poltche написав:Доброго дня
Що відбувається з швидкістю останні тижні?
При моєму тарифі швидкість має бути до 50 Мбіт/с але вона в основному 35-40 Мбіт/с
Декілька днів назад я придбав збільшення в 2 рази, але таке враження, що швидкість стала ще гірша. Чому и як це вирішувати?

Доброго дня.
Після оформлення послуги подвійної швидкості треба зробити пере підключення до Інтернет (тобто, або перезавантажити роутер, або перезапустити РРРоЕ під'єднання, якщо Ви підключені "напряму"). На даний час, за Вашою адресою активне підключення на швидкості 100 Мбіт/с.
Щоб унеможливити вплив роботи роутера на швидкість доступу до Інтернет, потрібно підключитись без роутера, та запустити РРРоЕ з'єднання з ПК або ноутбуку і перевірити швидкість за допомогою сайту speedtest.net на будь-який київський сервер. При швидкості 50 Мбіт/с, повинно показувати від 45 до 50 Мбіт/с, при швидкості 100 Мбіт/с, повинно показувати від 90-100 Мбіт/с. Якщо показники нижче цих рівнів - можна оформлювати заявку на приїзд бригади.
Інструкція з налаштування РРРоЕ з'єднання: http://help.osnova.tv/help/pppoe/winodws10.
Востаннє редагувалось Mr Silver в 05 травня 2021, 09:56, всього редагувалось 1 раз.
disgold
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 31
З нами з: 18 грудня 2020, 14:27

Re: Швидкість интернету

Повідомлення poltche » 12 травня 2021, 17:55

В той же день після перезавантаження роутера швидкість стала більша на декілька днів. Останні 2-3 дні знову близько 20 Мбіт/с
В чому тепер проблема?
poltche
Новачок
 
Повідомлення: 7
З нами з: 17 грудня 2019, 10:16

Re: Швидкість интернету

Повідомлення Earthman » 13 травня 2021, 08:55

Доброго ранку, poltche!
Наші співробітники зателефонують Вам для детальної діагностики та усунення можливих несправностей у роботі послуг.
Востаннє редагувалось Earthman в 13 травня 2021, 08:55, всього редагувалось 1 раз.
Earthman
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 337
З нами з: 06 березня 2016, 20:02

Re: Швидкість интернету

Повідомлення serdoc » 13 травня 2021, 13:00

Вопрос вот в чем. Мобильные устройства перестали получать более 5 Мб/с. Это уже продолжается некоторое время, не месяц и не три. На том же самом месте ноут получает 20-30 Мб/с, а смарт - ДО 5 Мб/с. Подчеркиваю, ДО! Т. е. такое впечатление, что 5 - это максимум, поэтому получается реальных от 0,2 до 1,5 Мб/с. Как вы понимаете, этого недостаточно для просмотра потокового видео, в частности. Какие будут комментарии?
serdoc
Новачок
 
Повідомлення: 4
З нами з: 06 листопада 2016, 17:25

Re: Швидкість интернету

Повідомлення Earthman » 13 травня 2021, 13:50

Добрий день, serdoc!
Наші співробітники зателефонують Вам для детальної діагностики та усунення можливих несправностей у роботі послуг.
Востаннє редагувалось Earthman в 13 травня 2021, 13:53, всього редагувалось 1 раз.
Earthman
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 337
З нами з: 06 березня 2016, 20:02

Re: Швидкість интернету

Повідомлення serdoc » 13 травня 2021, 18:55

Добже дякую за оту усю просвіту, але воно, трясця, як працює, курва, так і "працює". Канали моя змінювали, ширше-вужче робила, шо ше робить - я не розумечь. Мо я не тому Богу молилась?..
serdoc
Новачок
 
Повідомлення: 4
З нами з: 06 листопада 2016, 17:25

Re: Швидкість интернету

Повідомлення Earthman » 17 травня 2021, 11:56

Добрий день, serdoc!
Спробуйте, на Ваш розсуд, скористатись рекомендаціями за наступними посиланнями:
https://help-wifi.com/android/ploxo-lov ... hto-delat/
https://4pda.to/forum/index.php?showtopic=975503
https://set-os.ru/medlennyiy-internet-cherez-wifi/
Також, з урахуванням строку служби Вашого роутера, розгляньте доцільність використання сучасної моделі роутера. В якості додаткової послуги, Ваш роутер ми можемо протестувати на центральному офісі за адресою вул. Котляревського 25 (пн-пт 09:00-18:00).
Earthman
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 337
З нами з: 06 березня 2016, 20:02


Повернутись до Питання - відповідь

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 8 гостей

cron