Протягом 3 тижнів не підключено Інтернет

Модератор: Support

Протягом 3 тижнів не підключено Інтернет

Повідомлення Руслан Н » 17 липня 2019, 15:50

З ТОВ "Основа-ТВ" 27.06.2019 року було укладено Додаткову угоду від 27.06.2019 року до Регламенту надання телекомунікаційних послуг на умовах акції "Будь першим!"(адреса:м.Чернігів, вул.Гетьмана Полуботка,74). Проте станом на поточну дату Підприємством не забезпечено підключення до визначених даною додатковою угодою послуг, також не було надано САМ-модуль, визначений даною акційною пропозицією. На неодноразові звернення в телефонному режимі у відповідь отримуємо лише обіцянки. Будемо дуже вдячні, якщо ви не пізніше 18.07.2019 року визначитесь із можливістю надання послуг за вказаною адресою.
Руслан Н
Новачок
 
Повідомлення: 1
З нами з: 17 липня 2019, 15:24

Re: Протягом 3 тижнів не підключено Інтернет

Повідомлення Mr Silver » 17 липня 2019, 16:55

Руслан Н написав:З ТОВ "Основа-ТВ" 27.06.2019 року було укладено Додаткову угоду від 27.06.2019 року до Регламенту надання телекомунікаційних послуг на умовах акції "Будь першим!"(адреса:м.Чернігів, вул.Гетьмана Полуботка,74). Проте станом на поточну дату Підприємством не забезпечено підключення до визначених даною додатковою угодою послуг, також не було надано САМ-модуль, визначений даною акційною пропозицією. На неодноразові звернення в телефонному режимі у відповідь отримуємо лише обіцянки. Будемо дуже вдячні, якщо ви не пізніше 18.07.2019 року визначитесь із можливістю надання послуг за вказаною адресою.

Доброго дня. Стосовно Вашого звернення необхідна додаткова інформація від працівника, робочий день якого наразі скінчився. Тому відповідь Вам ми надамо найближчим часом після вивчення ситуації. Надішліть мені, будь ласка, особистим повідомленням актуальний номер Вашого мобільного телефону, щоб була змога зв'язатися з Вами в разі необхідності.

UPD: Доброго ранку. Наша компанія докладає максимум зусиль для того, щоб якнайшвидше виконати свої зобов'язання щодо підключення абонента до послуг. Однак, трапляються випадки, коли доступ до телекомунікаційної мережі провайдера ускладнено. Щоб мінімізувати такі випадки, абонент, приєднуючись до Регламенту надання телекомунікаційних послуг, зобов'язується (п. 6.1.7) забезпечити доступ до Абонентського відгалуження при підключенні або відключенні від Послуги. Працівники нашої компанії зараз продовжують вести переговори з мешканцями Вашого під'їзду на 3-му, 4-му і 5-му поверхах, через тамбури чиїх квартир можна отримати доступ до телекомунікаційної мережі для проведення монтажних робіт. Просимо Вас посприяти в тому, щоб прискорити даний процес.
Востаннє редагувалось Mr Silver в 18 липня 2019, 09:48, всього редагувалось 3 разів.
Mr Silver
Аватар користувача
Технічна підтримка
 
Повідомлення: 201
З нами з: 20 серпня 2014, 05:19


Повернутись до Питання - відповідь

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 43 гостей

cron